וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בטיחות וקישוטים: גרסאות חדשות לפיאט 500X בישראל

29.6.2017 / 11:18

גרסאות 'פופ סטאר סייפטי' ו-'קרוס' מגיעות עם אבזור נוסף ומערכות בטיחות אקטיביות בדגמים הבכירים. המחירים, החל ב-130 אלף שקלים לזמן ההשקה

פיאט 500 איקס. אתר יצרן
פיאט 500X. שתי חבילות אבזור חדשות עכשיו בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי פיאט לישראל קבוצת סמל"ת מגדילה את משפחת רכב הפנאי הקומפקטי 500X עם שתי חבילות אבזור חדשות - 'פופ סטאר סייפטי' ו-'קרוס'. במארז המעודכן אפשר למצוא שלל תוספות חיצוניות ובדגמים הבכירים גם מערכות בטיחות אקטיביות.

דגם ה'קרוס' מתברג בצמרת ההיצע בשילוב מראה שבילים קשוח יותר. הוא מגיע עם פגושים חדשים מלפנים ומאחור, חישוקי 17 אינטש, ידיות חיצוניות בצבע כרום, אגזוז אחורי מצופה ניקל מוגדל, פסי אורך בגג, ובתא הנוסעים קונסולה מרכזית בגוון אפור, מושבי בד מובחנים, כניסה ללא מפתח,צג מידע ראשי בגודל 3.5 אינטש ועוד.

דגם זה, מצויד כאמור בחבילת ה-Safety pack של היצרן. בין מערכות הבטיחות האקטיביות נמנה בלימה אוטונומית במהירות שבין 7 ל-200 קמ"ש, בקרת התראה על סטיה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי, מערכת לפיקוח על שטחים "מתים במראות הצד", חיישני חניה מקוריים, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת תנועה מפני קרבה לעצמים מאחור.

דגם ה'פופ סייפטי', שמגיע גם הוא עם חבילת הבטיחות, מצויד בכמה תוספות: חישוקי 17 אינטש, מגוון צבעים חדשים, משענת יד קדמית, כניסה והנעה ללא מפתח וכוון חשמלי למושב הנהג.

בחרטום שוכן מנוע 1.4 ל' טורבו 140 כ"ס ו-23.4 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.8 שניות ועד 198 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק על פי היצרן היא 17.5 ק"מ לליטר בנזין.

מיבואנית פיאט נמסר כי המחירים בזמן ההשקה יחלו ב-130 אלף שקלים (POP STAR SAFETY) ו-140 אלף שקל בסיום מסגרת ההשקה. דגם ה-CROSS מתומחר ב-140 אלף שקל ויעלה ל-145 אלף שקלים לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully