וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2.7 מיליון שקל: פורשה חשפה את ה-911 המהירה בכל הזמנים

2.7.2017 / 11:57

פורשה חשפה בפסטיבל המהירות בגודווד את ה-911 GT2 RS החדשה - הדגם החזק ביותר של הסדרה בכל תולדותיה. בישראל החל מ-2018

פורשה 911 גי טי אר אס 2. אתר יצרן
הפורשה 911 טורבו המהירה בכל הזמנים/אתר יצרן

פורשה חשפה במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד, בריטניה, הנערך בימים אלו ה-911 GT2 RS החדשה, מכונית ספורט "תחרותית" בכל רמ"ח אבריה שהוכתרה על ידי היצרן משטוטגרט לחזקה ביותר בכל הזמנים במשפחת ה-911 האגדית.

בפורשה ציידו אותה בכל העומד לרשותם, החל בשלדת מירוצים, היגוי חד כתער, בקרת מתלים מתוחכמת והנעה אחורית, לצד כל האיפיוניים הספורטיביים מבפנים ומבחוץ, העשויים חלקם תרכובות סיבי פחמן. למכונית גם מערכת בלימה Porsche Ceramic Composite עם בלמים קרמיים וצמיגי UHP המשרתים את חטיבת המירוצים של החברה. בתא הנוסעים, זוג מושבי ספורט אדומים (באקט) ולוגואים מובחנים.

אולם, לב ליבה של המכונית - והשדרוג המעניין, הוא המנוע העוצמתי שסוחט ממנה ביצועים יוצאי דופן. חטיבת הבוקסר המסורתית בנפח 3.8 ל' בי-טורבו שודרגה בכבדות על בסיס היחידה של ה-911 טורבו S עם מערכת קירור משודרגת. זו מחלצת כעת 700 כ"ס ו-76 קג"מ במקום 580 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית PDK לה שבע מהירויות.

התוצאה, היא קפיצת דרך משמעותית ביחס ל-RS הקיצונית מלפני שש שנים. הדור החדש - מכונית במשקל כולל של 1.4 טון בלבד, מאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות (3.3 שניות ביוצאת) ועד 340 קמ"ש מרביים. ניתן לאבזר אותה גם בחבילת ה-Weissach לה תוספות מיוחדות שנתפרו בלעדית לדגם זה כדי לגלח ממשקלה 30 קילוגרמים נוספים. הערכה כוללת חומרים כמו פלסטיק מחוזק, סיבי פחמן במוטות המייצבים והתקרה, טיטניום וכן כמה קישוטים וויזואלים לטובת הרוח הקרבית.

יבואנית פורשה לישראל, אורכיד ספורטס קארס, תמכור לכם אחת החל מהשנה הבאה, במחיר סמלי של 2.7 מיליון שקלים, כולל מע"מ. רוצים להוסיף את חבילת ה-Weissach? תיפרדו מעוד 265 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully