וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף GTI החדשה, החל מ-215 אלף שקלים

4.7.2017 / 8:09

פולקסווגן גולף GTI מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו בעל הספק מרבי של 230 כ"ס. עוד בתפריט - מערכות בטיחות אקטיביות וחידושים בחלל הפנים

פולקסווגן גולף Gti. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI. חזקה יותר/אתר יצרן

קצת אחרי שחווינו את הגולף 7.5 בתום מתיחת פנים, הכריזה היבואנית צ'מפיון מוטורס על התחלת שיווקה של הגולף GTI החדשה - גרסת הספורט המסורתית של המכונית הקומפקטית מגרמניה. הדור החדש חזק יותר, מאובזר מקודמו ובטיחותי יותר מאי פעם בזכות שלל מערכות הגנה אקטיביות. היא תימכר גם עם חבילות אופציונליות בתשלום (מתלים אדפטיביים, חבילת LED ועוד).

הגולף GTI החדשה חזקה יותר מקודמתה, אולם מדובר בטיפוס קל בעקומת האנרגיה; מנוע ה-2.0 ל' טורבו TSI מפיק 230 כ"ס לעומת 220 כ"ס לפני כן, כאשר נתון המומנט עומד על 35.7 קג"מ הזמינים מתחום של 1,500 סל"ד. תיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות תאיץ ב-GTI ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות (6.5 ש') ועד מהירות מרבית של 248 קמ"ש - תוספת של 4 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא 15 ק"מ לליטר בנזין.

מלבד המלתחה הספורטיבית הקלאסית של הגולף (מפלטים כפולים, פגושים ספורטיביים וחישוקי 17 אינטש 'ברוקלין'), תא הנוסעים מקבל את העדכונים שבוצעו בדגם הרגיל, יחד עם המארז הרטרו-ספורטיבי של סדרות ה-GTI. זה מתחיל עם מושבים מובחנים בריפוד משובץ, גלגל הגה ספורטיבי, ידית הילוכים ספורטיבית ודוושות מוכספות, בין היתר.

במרכז הקונסולה בקרת ה-Composition Media עם צג ראשי 8 אינטש בעל תמיכה במערכת הפעלה של אפל (טרם הותאם לאנדרויד). בקרת השמע מצוידת ב-8 רמקולים, כניסות USB, AUX, ובצד התפעולי מערך בלוטות' עם שליטה מגלגל ההגה ועוד. כן ברשימה חיישני גשם, כניסה ללא מפתח, תא כפפות מקורר ועוד.

הגולף GTI עודכנה גם עם מערכות הבטיחות האקטיביות של הקונצרן. בראש הרשימה מערכת Front Assist עם התרעה על קרבה מסוכנת לעצמים בחזית, בלימה אוטונומית בערים וכן התווספה בקרת שיוט אדפטיבית. יתר המערכות סטנדרטיות - התרעה על עייפות, בקרת משיכה, סייעני בלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, 7 כריות אוויר, דפרנציאל אלקטרוני XDS ועוד.

באבזור האופציונלי ניתן לרכוש בתשלום מצלמה אחורית, מערכת סיוע לחניה וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. תוספות ויזואליות מורכבות מחישוקי 18 אינטש על צמיגי 225/40, מתלים אדפטיביים, מושבים בריפוד עור, חלונות כהים, תאורת LED קדמית עם תאורת פניה דינמית ופס קישוט אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully