וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג בטיחותי: החל שיווקה של מערכת MOVON TOP

10.7.2017 / 11:10

המערכת המשווקת על ידי א.ד.י מערכות בישראל עודכנה בגרסת TOP עם זיהוי הולכי רגל, התרעות על שכחת ילדים ברכב ועוד. המחיר החל ב-2,690 שקלים

מערכת MOVON. יצרן,
המערכת המעודכנת של MOVON/יצרן

חודשים ספורים אחרי שהחלה לשווק בארץ את מערכת ה-MOVON הקוריאנית בגרסת בסיס, מתחרה ישירה ל'מוביליאיי', החלה למכור בימים אלו חברת א.ד.י. מערכות את ה-MOVON TOP, גרסה משודרגת עם שורה של התרעות בטיחותיות נוספות המקטינות את הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים.

המערכת הנוכחית של MOVON, דגם 3LF, זכתה לציון של 4 נקודות ממשרד התחבורה (לעומת 6 של מובילאיי). אלא שכעת, עם הגדלת מעטפת ההתרעות בגרסת TOP, הכוללת גם זיהוי הולכי רגל והתרעה מפני התנגשות בהולכי רגל, הציון עתיד להשתוות למערכת המקבילה של מובילאיי.

המערכת של MOVON דוברת עברית עם התראות אור-קוליות, וכן היא מזהירה מפני שכחת ילדים ברכב בעת כיבוי המנוע. כמו כן, היא מצוידת במצלמת DVR אינטגרלית לצילום פנים הרכב או את מסלול הנסיעה.

מהחברה נמסר, כי "בהעדר תקן עולמי לפונקציית ההתרעה מפני התנגשות בהולכי רגל (PCW ) החליט תאגיד MOVON להזמין בדיקת היתכנות מקצועית ממכון הבדיקות KATECH בקוריאה המתמחה בבדיקות איכות של רכיבים לרכב. בדיקת היתכנות הפונקציה נבדקה בהתאם לפרוטוקול הבדיקות של מכון EURO-NCAP המפורסם שהינו הסמכות העולמית המקובלת לקביעת כוכבי בטיחות לרכבים המיובאים לארץ. המערכת עמדה בכל הדרישות בבדיקה".

המחיר למערכת עומד על 2,690 שקלים כולל מע"מ. מסגרת האחריות היא ל-3 שנים. כזכור, מערכות אלו, בהתאם להנחיות משרד התחבורה עתידות לזכות את בעל הרכב בהחזר בגובה 1,500 שקלים על פני שלוש שנים בתשלום אגרת הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully