וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטח דו גלגלי: אופנועי הונדה CRF החדשים בארץ

11.7.2017 / 13:13

עידן חדש בהונדה, עם שני אופנועי שטח - אנדורו ומוטוקרוס חדשים לחלוטין. שלל חידושים במנוע, מתלים משופרים, שלדות חדשות לגמרי ועיצוב בהשראת ה-HRC

הונדה CRF. ראובן סביו,
הונדה CRF/ראובן סביו

דגמי ה-CRF450 החדשים של הונדה מבשרים על תחילתו של עידן חדש בתחום אופנועי השטח הספורטיביים. הענק החליט להתעורר משנתו ולשחרר לשוק אופנועי השטח המקצועיים דגם מוטוקרוס חדש לחלוטין ולצידו, בפעם הראשונה בהיסטוריה דגם אנדורו מקצועי מתוצרת הונדה יפן. שני האופנועים חולקים את השלדה והמנוע, כאשר חשוב להבין, שלא מדובר בשדרוג של הדגם הקודם, אלא במהפכה של ממש. האופנועים החדשים קלים יותר ובעלי מנועים חזקים ב-11 אחוז ובעלי עקומת כוח שטוחה יותר לעומת הדגם היוצא וכתוצאה מכך, היחס בין המשקל להספק שודרג בשמונה אחוזים משמעותיים מאוד.

בכדי לאפשר לרוכב לנצל את כוח המנוע הנוסף, מותקנת באופנועים החדשים מערכת אלקטרונית המאפשרת בחירה בין שלושה מצבי ניהול מנוע, כאשר שניים מהם ניתנים לתכנות עצמי על ידי חיבור למחשב. מרכז הכובד הונמך ויחד איתו קוצר בסיס הגלגלים וכל זה על מנת להעניק לרוכב אופנוע זריז ואינטואיטיבי יותר. בנוסף לכך, קיצור המרחק בין ציר המזלג האחורי לציר הגלגל האחורי תורם רבות לאחיזה של הגלגל האחורי ולהעברת המידע בין הגלגל האחורי לרוכב, בכדי לסייע לרוכב בהורדת הכוח העצום לקרקע בצורה מבוקרת.

הונדה. ראובן סביו,
נמרדו חמו ו-הונדה CRF החדש/ראובן סביו

המזלג הקדמי הוא בעל קפיצים מתכתיים מתוצרת SHOWA ולמעשה יש כאן חזרה לתצורה הישנה והמוצלחת של הונדה מלפני עידן המזלגות עם תאי אוויר.

חידוש משמעותי נוסף, הוא האפשרות לרכוש את דגם ה-R עם מתנע חשמלי וזו הפעם הראשונה שבה הונדה מייצרים אופנוע מוטוקרוס מקצועי עם מתנע חשמלי. דגם האנדורוRX מהווה מהפכה של ממש עבור הונדה ולמעשה זהו אופנוע האנדורו המקצועי הראשון שמגיע אלינו היישר מיפן וכבר לא מדובר בדגם ה-R שעבר הסבה באירופה בכדי להתאים לדרישות התקינה של אופנוע אנדרו. השינויים העיקריים לעומת דגם המוטוקרוס הם: גלגל אחורי בקוטר 18 אינץ', רגלית צד, מכל דלק בנפח 8.5 ליטרים, מתלים ומפות ניהול מנוע מותאמים ספציפית לאנדורו וכמובן מתנע חשמלי כסטנדרט.

הונדה קפצו מדרגה גדולה למעלה עם הדגמים החדשים ואם חברת הונדה מחליטה לייצר דגם אנדורו מקצועי בעצמם ולהרכיב מתנע חשמלי על ה-CRF-R' ללא ספק, מדובר כאן על תחילתו של עידן חדש בכל הקשור לאופנועי השטח המקצועיים שלהם.

הכלי הראשון שהגיע לישראל נמסר לאחרונה לנמרוד חמו, רוכב אופנועי השטח המוביל בישראל והאלוף הבלתי מעורער במרוצי אנדורו, שהצטרף בסוף השנה שעברה לקבוצת המרוצים של הונדה. חמו החל בימים אלה להתאמן על הRX לקראת אליפות העולם SIX DAYS שתיערך בצרפת בתחילת ספטמבר.

מחירו הרשמי של HONDA CRF450RX יעמוד על 74,900 שקלים ובהונדה קבעו כי מחיר ההשקה במבצע יעמוד 70,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully