וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה לאודי Q3: יגואר חשפה את ה-E פייס החדש

16.7.2017 / 8:42

יגואר משיקים את הפרשנות שלהם לרכב פנאי קומפקטי יוקרתי; ה-E פייס הוא החבר השני במשפחת הקרוסאוברים של יגואר, והוא מגיע עם עיצוב אטרקטיבי ויכולות גבוהות. בישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

למה צריך עוד קרוסאובר? את השאלה הזו אף אחד לא שאל ביגואר אחרי 80 אלף מסירות של יגואר F פייס - או בערך מחצית מסך כל מכירות מותג יגואר בשנת 2016. סגמנט הקרוסאוברים ממשיך לצמוח לממדים מפלצתיים ויגואר רוצה לנגוס בחתיכה עוד יותר שמנה מהעוגה. לראיה, החבר החדש בממלכה - יגואר E פייס, התשובה לב.מ.וו X1 ודומיו בקבוצת הפרמיום הקומפקטית. ביגואר סבורים שהוא יהיה הדגם הנמכר ביותר ב-95 שנות קיומה של החברה.

העיצוב של ה-E פייס (PACE), ברובו מגיע מ-F טייפ הספורטיבית, אבל הוא חולק דמיון ניכר לקרוסאובר הבכיר, ה-F פייס. הוא פחות או יותר בגודלם של יריביו (א-4.4 מ', בסיס גלגלים 2.68 מ') ובפנים סידור הושבה לחמישה אנשים, עם תא מטען נדיב יחסית בגודל של 577 ל' במצב רגיל.

חלל הפנים שופע רכיבים עם בקרת ה-Control Touch Pro וצג ראשי בסגנון טאבלט 10 אינטש עם תמיכה מלאה בכל הסמארטפונים הקיימים. יש בו גם 5 שקעי USB, כניסות HDMI, נקודת אינטרנט אלחוטי ותצוגה עלית מבוססת לייזר אופציונלית בין היתר. אפשר להתאים לו גם לוח מחוונים דיגיטלי מלא (12.3 אינטש) ומערכת שמע של 'מרידיאן' עם 15 רמקולים.

עוד בציוד התקני מעטפת בטיחות אטקטיבית מרשימה - פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, התרעה על סטיה מנתיב, תאורה אדפטיבית וכן קיימת בו כרית אוויר למניעת פגיעה בהולכי רגל (וולוו חנכה את המערכת הזו ב-V40 לפני כמה שנים). הפריקה היא חיצונית על גבי הזגוגית הקדמית במהירות מוגבלת של בין 25 ל-50 קמ"ש (בטווח עירוני).

הרכב המנועים של ה-E פייס נגזר ממנועי דיזל ובנזין. יחידות הסולר מגיעות בהספקים של 150, 180 ו-240 כ"ס, בעוד גרסאות הבנזין טורבו, עם נפח של 2.0 ל' מחלצות הספק של 240 או 300 כ"ס. דגמים "צנועים" בכוח ומפרט מגיעים עם הנעה קדמית, בעוד דגמים בכירים מחוברים להנעה כפולה ותיבת תשעה הילוכים אוטומטית תוצרת ZF.

יגואר תייצר את ה-E פייס באוסטריה. הוא תומחר באנגליה בסביבות ה-28 אלף לירות שטרלינג לגרסאות בסיס. לארץ הוא יגיע ככל הנראה בשנה הבאה.

יגואר E פייס. יצרן, אתר יצרן
יגואר E פייס/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully