וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסת מנהלה: נחשפה אופל אינסיגניה GSI החדשה

23.7.2017 / 7:40

למי שחסר קומץ שקלים ל-OPC משיקה אופל את האינסיגניה GSI החדשה עם הנעה כפולה, מנוע חזק ואווירה קרבית בחלל הנוסעים

אופל אינסיגניה GSI. יצרן, אתר יצרן
אופל אינסיגניה GSI החדשה. כותר מן העבר/אתר יצרן, יצרן

סקודה סופרב 4X4 היא דוגמא מצוינת למכונית מנהלים שבצילינדרים שלה טמון כוח אש רציני - 280 כ"ס. בעבר היו בישראל עוד דוגמאות (שברולט מאליבו טורבו) למשפחתית גדולה עם ערך מוסף, אבל אם רצית ביצועים רציניים - נאלצת לטפס גבוה בסולם המחיר אל עבר הספורט-סדאן הגרמניות.

באופל אולי מרגישים משוחררים יותר בזמן האחרון בעקבות המכירה לפיג'ו-סיטרואן, אבל עוד לפני ההסכמים הכינו אופציה לגרסת ספורט מחודדת של האינסיגניה שיוצאת עכשיו לכבישים ומחזירה לחיים כותר שלא שמענו אותו מתגלגל מלשונם כבר הרבה שנים - GSI. הדגמים הראשונים בסדרה זו הופיעו לפני 33 שנים (מנטה GSI ואחריה קאדט, אסטרה וקורסה).

"זו מכונית לאנשים שרוצים משהו מיוחד - מכונית לנהג עם מקסימום הנאה בכל הכבישים", כך מתארים אותה ביצרן. האינסיגניה GSI קיבלה סיוע קל מהחברים שתככנו את ה-OPC השרירית תוך התמקדות במערכת המתלים, הבולמים וההיגוי אחרי הכשרתה על מסלול הנורדשלייפה ("הגיהנום הירוק") בגרמניה.

היא הונמכה ב-10 מילימטרים בסך הכול, אבל לובשת צמיגים ענקיים על חישוקי 20 אינטש ומתוגברת עם בלמים של ברמבו (דיסקים בקוטר 345 מ"מ ו-4 בוכנות לקאליפר). מערכת ההנעה הכפולה משתמשת בטכנולוגית ויסות מומנט כדי לתרגם את הכוח לכביש בלי לאבד סוסים; כמה סוסים? מנוע ה-2.0 ל' טורבו מפיק 260 כ"ס ו-41 קג"מ מ-1,800 סל"ד בחיבור אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית. ביצועים רשמיים אינם ידועים.

כמו רוב דגמי הספורט, סביר שתהיינה פשרות בנוחות הנסיעה, אבל לא ברמת האבזור. אופל דאגו להכניס את הנהג לאווירה הנכונה בקבינה עם זוג מושבי ספורט אוחזים ועוד רכיבים כאלו ואחרים שלא תמצאו בדגמים הבסיסיים.

המכונית תצא לכבישים באמצע אוקטובר לאחר בכורה בתערוכת הרכב בפרנקפורט. אם תופיע בישראל, תעשה זאת בשנה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully