וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: רוכבת שטח תנסה להגיע ממטולה לאילת ב-24 שעות

1.8.2017 / 8:16

אחרי שחצתה לבדה את אפריקה על אופנוע, תנסה רוכבת השטח אחינועם הראל לחצות את ישראל מצפון לדרום ללא כל סיוע בתוך 24 שעות. המסע למען "עמותת גשר אל הנוער" ילווה בתיעוד חי של התקדמות הרכיבה

אשת הברזל – אחינועם הראל בחוצה ישראל. יח"צ, ניר בן טובים
רק אני וה-DRZ שלי - אחינועם הראל והסוזוקי/ניר בן טובים, יח"צ

את אחינועם הראל כבר פגשנו ואירחנו בעבר בפרויקט הצילום של רוכבות השטח הישראליות. אז גם הכרנו בפעם הראשונה את הסיפור מאחורי הבחורה ההרפתקנית הזו, ששום אתגר שטח על שני גלגלים לא יכול להרתיע אותה.

הראל, בת ה-24, כבר הספיקה לצבור אבק במסעות שטח ארוכים, כולל רכיבה בת 25 אלף קילומטרים דרך 11 מדינות באפריקה, מדרום אפריקה, דרך מדבריות נמיביה, משטחי המלח של בוטסואנה, למפלי ויקטוריה, קניה וחזרה לדרום אפריקה דרך זימבבואה במסע שנמשך חצי שנה.

אבל גם אחרי רזומה כזה, אתגר רכיבה ממטולה ועד אילת ביום ובלילה בקיץ ישראלי לוהט ללא כל צוות ליווי או סיוע – זה דבר לא פשוט בכלל. הרעיון שעומד בבסיס המסע, מעבר לתשובה הבסיסית "כי ככה" הוא חבירה לעמותת "גשר אל הנוער" התומכת בנוער במצבי סיכון ומסייעת להם לסגל אורח חיים נכון ומסגרת יציבה. המסע, שהוא מבחן לנחישות, עמידה ביעדים, תכנון וכוח רצון – הוא מסר אותו מבקשת אחינועם להנחיל, גם באמצעות הרצאות שהיא מעבירה בנושא לבני הנוער.

את הרכיבה תעשה אחינועם על האופנוע הפרטי שלה, סוזוקי DRZ400 המשמש אותה ביום יום ובטיולי סוף השבוע, עופר אבניר יבואנית סוזוקי לישראל היא גם נותנת החסות לרכיבה הזו, לצד חברת MAGNUS המספקת מכשיר לוויני למעקב, חברת Contour יצרנית מצלמות האקסטרים ופוינטר ישראל המספקת ליווי עם מערכת איתור.

היציאה לדרך תהייה ביום רביעי הקרוב ה-2 באוגוסט. הזינוק יהיה במטולה ומשם תרכב אחינועם דרך עמק החולה, בית זרזיר, במקביל לכביש 6, בן שמן, בית קמה בדרום, ערד, לאורך ים המלח ומשם לאורך "דרך השלום" ולאורך הגבול עם ירדן עד נקודת הסיום באילת.

אחינעם הראל: "אני שמחה לצאת לאתגר כזה שבוחן שוב את היכולות שלי, הרכיבה עבורי היא פעולה שגורמת לי לדחוף את עצמי ולמתוח את הגבולות כמה שאפשר. בראייה שלי, הרכיבה מעבירה מסר חשוב גם לחיים האמיתיים – תסתכלי לאן שאת רוצה להגיע ותני לתנועה להוביל אותך, דווקא כשקשה הדבר הכי חשוב זה לשמור על המומנט ולתת עוד גז".
ניתן יהיה לעקוב אחר ההתקדמות של אחינועם באתר הזה תחת שם המשתמש והסיסמה drz.

אנחנו מאחלים לה מהמערכת הממוזגת בהצלחה באתגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully