וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר אבניר מתחילה בשיווק דגמי 2018 של הוסקוורנה

10.8.2017 / 13:09

קו דגמי השטח של הוסקוורנה בישראל נחשף, בין החידושים מנועי שתי פעימות 250 סמ"ק עם הזרקת דלק, מוטוקרוס לילדים ושיפורים טכניים. המחירים - ללא שינוי

דגמי 2017 של הוסקוורנה בישראל. יצרן, ניר בן טובים
הוסקוורנה TE 250i - שתי פעימות מוזרק/ניר בן טובים, יצרן

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג Husqvarna בישראל, החלה בימים אלו בשיווק דגמי המוטוקרוס והאנדורו לשנת 2018 של הוסקוורנה. הדגמים החדשים של הוסקוורנה מציעים לראשונה אופנועים עם מנועי 2 פעימות מוזרקים בדגמי TE250i ו- TE300i. הזרקת הדלק היא הוכחה לרמה הטכנולוגית הגבוהה של אופנועים אלו. לפי הצהרות היצרן, היא גם מספקת עליונות טכנולוגית מבחינת ביצועים, קלות רכיבה, צריכת דלק ונוחות שימוש.

בנוסף לכך תציג הוסקוורנה בדגמי 2018 דגם מוטוקרוס חדש לגמרי לילדים עם אופנוע 2 פעימות לילדים בשם TC 85 המציע ביצועים ויכולות גבוהות בזכות שלדה חדשה לחלוטין, מתלים חדשים של WP ומנוע חדש עם אספקת כוח רחבה ונשלטת יותר.

אופנועי אנדורו

כל האופנועים בעלי מזלג קדמי WP Xplor 48 המשודרג, בלמים חדשים של חברת Magura ודיסקים של GSK המספקים רגישות ומהלך אופטימאלי וכן כידון ProTaper מקורי חדש המספק שימושיות ונוחות מובילים בקטגוריה. מנועי שתי הפעימות כוללים שורה של חידושים טכנולוגיים שמטרתם לספק חווית רכיבה משופרת בכל ההיבטים: ביצועים, נוחות וחיסכון. בנוסף למערכת הזרקת הדלק מותקנת באופנועי שתי הפעימות גם מערכת שימון חדשה הדואגת להכניס למקומות הנכונים במנוע שמן ללא צורך בערבוב השמן עם הדלק על ידי הרוכב בזמן התדלוק.

בנוסף לכך יש גם בשורה מעניינת במיוחד בנושא המחירים מכיוון שאנשי עופר אבניר החליטו לספוג את עליית המחירים של הכלים החדשים - מחירי דגמי 2018 החדשים זהים למחירי דגמי 2017. מחיר ה- TE250i יעמוד על 59,450 ¤, בעוד מחיר ה- TE300i יעמוד על 64,410 ¤

דגמי 2017 של הוסקוורנה בישראל. יצרן, ניר בן טובים
ה- TE 300i גם הוא במוזרקים/ניר בן טובים, יצרן

אופנועי מוטוקרוס

מערך הדגמים החדש כולל שמונה דגמים 2 פעימות ו-4 פעימות, המשלבים טכנולוגיה חדשנית עם עיצוב בהשראה שוודית וביצועים מובילים בקטגוריה. מהנדסי Husqvarna התמקדו השנה בפיתוחים נוספים של המנוע והשלדה ובהצגת אופנוע חדש לחלוטין – ה-TC 85. הדור החדש של דגם זה מעלה את הרף מבחינת עיצוב, ביצועים והתנהגות, ונהנה מאותה רמת איכות גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת של אופנועי המוטוקרוס הגדולים של Husqvarna.

גם דגמי ה-TC וה-FC הגדולים לשנת 2018 עברו שדרוג משמעותי עם מערכות בלמים קדמיות ואחוריות חדשות של חברת MAGURA המספקות את הרגישות והתחושה הגבוהות ביותר אליהן ניתן להגיע. שדרוג נוסף הוא בדגמי ה-4 פעימות הותקנה סוללת Li-Ion חדשה. גם הגרפיקה של דגמי המוטוקרוס לשנת 2018 שודרגה והיא מבוססת על עיצוב פשוט, אך מובחן ומדגישה את המורשת השוודית של המותג Husqvarna.

דגמי 2017 של הוסקוורנה בישראל. יצרן, ניר בן טובים
ה-TC85 שואב טכנולוגיה ומכלולים מאופנועי המוטוקרוס הגדולים/ניר בן טובים, יצרן

ערוץ הילדים

הדור החדש של TC 85 מעלה את הרף בקטגוריית ה-85 סמ"ק התחרותית וכולל הרבה מהטכנולוגיה המשמשת את אופנועי המוטוקרוס הגדולים והמצליחים של הוסקוורנה. ה-TC 85 מאובזר בשלדה חדשה לחלוטין ומתלי WP מהשורה הראשונה, הרוכב הצעיר שייהנה מאופנוע זה יוכל להתמקד בביצועים בביטחון מלא. עם מנוע חדש המאפשר אספקת כוח רחבה ונשלטת יותר, TC 85 החדש מציע ביצועים ועמידות ברמה הגבוהה ביותר עבור הכוכבים של מחר.

מחיר האופנוע עומד על 28 אלף שקלים.

בנוסף לדגם זה ישווקו בארץ כל שאר דגמי 2018 לילדים של הוסקוורנה: TC50 MINI, TC 50, TC65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully