וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור לה? כשגל גברעם ניסתה לחצות את הכביש במעבר חציה

16.8.2017 / 15:38

כחלק מקמפיין הרשות לבטיחות בדרכים לצמצום הפגיעה בהולכי רגל, יצאה כוכבת הרשת גל גברעם לרחובות תל אביב לניסוי קצר שמלמד עד כמה הנהגים בישראל שומרים על החוק ועוצרים במעבר החציה. צפו

צילום מסך

המלחמה בתאונות הדרכים היא מלחמה יומיומית קשה, אך כזאת שאפשר לנצח בה. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שמה לה למטרה עיקרית ב-2017 לצמצם את ההיפגעות של הולכי רגל בתאונות דרכים, ובהתאם לכך הקמפיין המרכזי של הרשות לשנת 2017 עוסק בהולכי רגל. כחלק מהקמפיין להעלאת המודעות, יצאה כוכבת הרשת ואושיית האינסטגרם גל גברעם לרחובות תל אביב לניסוי קצר שמלמד עד כמה הנהגים בישראל שומרים על החוק ועוצרים להולכת רגל במעבר החציה.

הניסוי הזה הוא חלק מהרצון לעורר מודעות לנתונים שריכזה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: כשליש מההרוגים בתאונות הדרכים בישראל הם הולכי רגל, מרביתם ילדים וקשישים. כשליש מהולכי הרגל שנפגעו בתאונת דרכים – נפגעו במעבר חציה. לצורך השוואה, במדינות ה-OECD, אחוז הולכי הרגל מתוך סך ההרוגים בתאונות דרכים הוא כ-20% בממוצע. משמעות הנתונים ברורה והמסקנה המתבקשת היא שמעברי החציה בישראל אינם מקום בטוח. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פועלת לצמצום היפגעותם של הולכי רגל בתאונות דרכים באמצעות העלאת מודעות ויצירת בסיס לשינוי התנהגותי הן של הנהגים והן של הולכי הרגל. צפו בסרטון ובניסוי בהשתתפות גל גברעם.

וואלה! NEWS בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully