וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?

20.8.2017 / 8:07

ב.מ.וו מנצלת את המדשאות המוריקות והיוקרתיות של אירוע שבוע המכוניות השנתי של מונטריי בקליפורניה כדי להציג את מכונית הקונספט לקראת הצגת ה-Z4 הבאה

ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?. יצרן, ניר בן טובים
הקווים העגלגלים של הדורות הקודמים הוחלפו בזוויות חדות/ניר בן טובים, יצרן

יותר משנה אחרי שירדה ה-Z4 של ב.מ.וו מפס היצור, מכינה היצרנית הבווארית את הקרקע לדור הבא של הרודסטרים מתוצרתה. ממש כמו הקונספט של סדרה 8 העתידית, המכונית אינה גרסת הייצור, אבל מאפשרת לקבל מושג די טוב לגבי כמה מאפיינים מרכזיים במראה החיצוני שלה.

על פניו נראה שהמכונית נוטשת את כל הסממנים העגלגלים שליוו את ה-Z4 עוד ממתי שנקראה Z3 ופונה לקווים חדים וחיתוכים זוויתיים. סרחי העודף קצרצרים, מכסה המנוע ארוך ותא הנוסעים שמיועד לשניים דחוס היטב לפני תא המטען – בדיוק כמו שצריכה להיראות רודסטר.

ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?/ניר בן טובים, יצרן

בתא הנוסעים שילוב של מתגים וחוגות שנראים ממש כמו של גרסת ייצור, אבל לצידם כמה מוזרויות שספק רב אם נראה במכונית הסדרתית. כך למשל ההגה הקטום בחלקו העליון והתחתון – שזה מטופש מאוד, אבל מצד שני נטול כפתורים נראים לעין – שזה נהדר מאוד, שעון העצר להקפות בתחתית שלו, שני המושבים שלא רק שונים בצבע שלהם, אלא גם בחומרים שלהם, ואחרון חביב וחמור – נראה על פניו שב.מ.וו עשו מעשה פיג'ו ובמכונית הקונספט מד המהירות הוא עם כיוון השעון בעוד מד הסל"ד נע לצד השני...

כרגיל ב.מ.וו לא מפרטת אודות יחידות ההנעה של הקונספט, ולשם כך נצטרך להמתין להצגה הרשמית שלה. מה שכן אפשר ללמוד מהעובדה שלפנינו קונספט כמעט מוכן לייצור הוא שמכונית נוספת לה אנחנו מחכים כבר הרבה זמן גם נמצאת מעבר לפינה – טויוטה סופרה.

מכונית הקופה הספורטיבית של טויוטה שחוזרת מן המתים פותחה בשיתוף ב.מ.וו, או להפך אם תרצו – לנו לא ממש משנה כל עוד הן יגיעו לייצור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו Z4 קונספט – הרמZ האחרון?/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully