וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדרייב – הצצה ראשונה

22.8.2017 / 16:47

ב-24.8 יעלה לאקרנים סרט הקולנוע "אוברדרייב" המגולל את סיפורים של שני אחים שגונבים מכוניות קלאסיות ונדירות, אבל מסתבכים בגניבה מהאיש הלא נכון

אוברדרייב – הצצה ראשונה. יח"צ, ניר בן טובים
שני אחים והרבה מכוניות קלאסיות/ניר בן טובים, יח"צ

אנחנו אוהבים סרטי מכוניות, סרטים שבהם כלי הרכב הם חלק בלתי נפרד מהעלילה ומהוות דמויות לא פחות מאשר השחקנים בשר ודם. וכאשר המכוניות האלו הן לא פחות מכמה מהיצירות המוטוריות המופלאות יותר שידעה ההמצאה הזו בקצת יותר מ-120 שנותיה, אנחנו לגמרי בעניין.

הסרט "אוברדרייב" שיעלה לאקרנים ב-24.8 הוא בדיוק אחד כזה. לא עוד מפלצות מומצאות ועתירות טכנולוגיה וממבו ג'מבו קולנועי כמו אלו של סדרת מהיר ועצבני (למרות שתסריטאי הסרט השני בסדרה חתומים גם על זה) – אלא פיסות היסטוריה שמעבירות רטט אצל כל חובב רכב.

עלילת הסרט בקיצור נמרץ: שני אחים למחצה, אנדרו וגארט פוסטר (סקוד איסטווד ופרדי ת'ורפ) הם זוג גנבי רכב המתמחים ב"טיפול" במכוניות מיוחדות ונדירות. העסק מקבל תפנית חדה כאשר במהלך גניבה של בוגאטי טייפ 57 אטלנטיק נדירה המוערכת ב-30 מיליון יורו הם נתפסים על ידי בעליה של המכונית, במקרה ראש ארגון פשע מקומי בדרום צרפת. הוא מציע להם לעבוד עבורו בתמורה לחייהם ושולח אותם לגנוב מכונית נדירה אחרת – פרארי 250GTO.

הסרט שביים אנטוניו נגרט, העמוס במרדפי מכוניות מדהימים ובנופים מדהימים לא פחות אמנם לא ממש נאמן למקור בכל הקשור לביצועים ויכולות הדינאמיות של המכוניות הקלאסיות במרדפים, אבל האקשן, לפחות על פי הטריילר שווה את זה לגמרי. קחו בחשבו שלבעלי לב רגיש למכוניות ספורט, מומלץ להצטייד בגלולות הרגעה לפני הצפייה, כי בכמה מהסצנות המראות קשים מאוד.

מלבד הבוגאטי והפרארי הנזכרות, עוד באגף הקלאסיות אפשר לפגוש AC קוברה, יגואר XK120, פורשה 356 ספידסטר, אוסטין הילי והמון אחרות.

הצצה לכמה מהמכוניות האלו ולמרדפים בווידאו הבא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully