וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך רדיו? ליצור לעצמכם את פסקול הנסיעה המושלם

5.9.2017 / 8:06

לקסוס LC מספקת את ההשראה, האי איביזה מצייר את הנופים וזה רק טבעי שכוכב הפופ מארק רונסון ישלים את חווית הנהיגה עם פסקול סוחף. הכירו את שיתוף הפעולה בין אמנות לטכנולוגיה, שהופך את המכונית למסיבת שקיעה חלומית

מארק רונסון בהופעה בתל אביב. נמרוד סונדרס
מארק רונסון בהופעה בתל אביב/נמרוד סונדרס

זה מתחיל מושלם, או הכי קרוב לשלמות כשמדובר במכונית. מזג האוויר מאפשר לפתוח חלונות, האוויר שורק בזמן שהאוטו שורף את הדרך והראש משתחרר לנהיגה כמו שהיא נועדה להיות. זה יכול להיות כל כביש ראוי בעולם – מדרך מספר 1 במערב ארצות הברית ועד בית אורן שבצפון הישראלי או איביזה שבספרד – כל עוד הוא יהיה פתוח ומזמין לנסיעה.

המכונית עצמה מלאת עוצמה ואלגנטית, חזקה ובטוחה יותר מכל אחת אחרת – אבל גם יפה, מעוצבת עד לאחרון חלקיה ומושכת את העין גם בלי לעשות הרבה רעש מנועי. חווית הנהיגה בלקסוס LC היא כל מה שרצינו, לכאורה: רק להתניע ולנסוע ו... רגע, משהו בכל זאת חסר.

סרטים ותוכניות טלוויזיה, פרסומות מסחריות וחוויות אישיות טפטפו לנו בראש כבר עשרות שנים שאין נסיעה ראויה, מהנה ותאוותנית בלי פסקול מלווה. הקסטות נזרקו לטובת הדיסקים, הרדיו נזנח עבור פודקאסטים ומערכת המולטימדיה שודרגה בזינוקים מעלה – עד שהגיעה למה שהיא כיום, לפחות במכוניות מסוימות.

לרגל השקתה של LC500 החדשה, יצאה חברת לקסוס בפרויקט Experience Amazing אשר דוגל ביצירתיות מעוררת השראה המובילה לשילוב של יוקרה ואיכות. מותג הרכב היוקרתי שם דגש על חשיבה פורצת דרך, ביצועים סוחפים וטכנולוגיה מעוררת דמיון, שיוצרים יחד מכונית שהיא חוויה. אחד השילובים המעניינים שיצר הפרויקט הוא חיבור בין כוכב הפופ מארק רונסון למותג הרכב היוקרתי.

קמפיין make your mark הוא צעד מתבקש מצד יצרן מכוניות שרוצה להדהים – על הכביש, אך גם בתחום המוזיקה, האמנות והטכנולוגיה. רונסון, מפיק מוזיקלי עטור פרסים, וסמל של אלגנטיות, קוליות ומצוינות, מזמין את אוהבי המוזיקה ליצור ולהפיק פסקול אישי שיהיה בן הלוויה המושלם שלהם לחוויית הנהיגה האולטימטיבית.

לקסוס LC500. אתר יצרן
לקסוס LC500/אתר יצרן

להטביע חותם

תא הנוסעים של הלקסוס LC לא מתקיים בוואקום. האוטו עצמו - שילוב דינמי פורץ דרך של מכונית קופה בעלת גזרה אתלטית, מכסה מנוע נמוך וגלגלי "21 גדולים – הוא תוצר של שאיפה מתמדת לשיפור עיצובי, בטיחותי וטכנולוגי כאחד, וחיצוניותו מחייבת סטנדרטים גבוהים גם כשהנוסעים נכנסים פנימה. כך, מאפשר הרכב שליטה קלה בקישוריות, בניווט ובאפשרויות הבידור באמצעות אחד ממסכי המולטימדיה הגדולים בשוק המכוניות, וההפעלה שלו חוזרת לנקודת המוצא של כל לקסוסאי – מצוינות. זו באה לידי ביטוי בממשק מגע מרחוק ארגונומי, שתוכנן להפעלה אינטואיטיבית או פקודות קוליות. התוצאה: מינימום הפרעות לנהג שמאחורי ההגה.

לקסוס לא עצרה שם, וכיוונה גבוה יותר – לרף הדרמטי של ויזואליית מכוניות היוקרה, או לעקרון ה-L-finesse, כפי שהוא בא לידי ביטוי בפעולותיה. שיתוף פעולה של החברה עם אגדת המוזיקה מארק רונסון, מציב את ה-LC כספינת הדגל של החברה, המציינת עידן חדש בדרכו של המותג להטביע חותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חיבור פורץ גבולות

"אני תמיד אוהב לעבוד עם שותפים שמחדשים ומחוללים מהפכה בתחומם, בין אם זה אומן מבטיח או חברה פורצת דרך כמו לקסוס", הסביר רונסון את החיבור האישי שלו לפרויקט

שיתוף הפעולה עם רונסון יוצר חיבור מלהיב בין יוצר בעל שם עולמי לבין מותג רכב שדוגל ביצירתיות מעוררת השראה. רונסון הוא מוזיקאי מצליח, אחד המפיקים המוזיקליים הבכירים בעולם וגם DJ ששמו הולך לפניו. הוא נולד בלונדון למשפחה אמידה ממוצא יהודי, ורונסון הוא למעשה קיצור שם משפחתו המקורי - אהרונסון. לאחר פרידת הוריו, נישאה אמו לגיטריסט להקת פורינר מיק ג'ונס, עובדה שתרמה לסביבה המוזיקלית בה גדל. הוא התאהב בז'אנר ההיפ הופ ולאחר שהוציא את אלבומו הראשון בשנת 2003 לאחר צאת האלבום החל רונסון להפיק שירים לאלבומים של אמנים שונים כמייסי גריי, כריסטינה אגילרה, איימי ויינהאוס, לילי אלן ורובי ויליאמס.

ב-2008 הוכתר למוזיקאי השנה בזכות אלבום קאברים שהפך ללהיט עולמי. אלבומיו הבאים ניפקו להיטים נוספים, וב-2015 רונסון חבר לברונו מארס כדי ליצור את הלהיט שהפך את העולם - Uptown Funk. השיר אפילו זכה לגרסת מאש אפ אותה "שר" נשיא ארצות הברית ברק אובמה.

"אני תמיד אוהב לעבוד עם שותפים שמחדשים ומחוללים מהפכה בתחומם, בין אם זה אומן מבטיח או חברה פורצת דרך כמו לקסוס", הסביר רונסון את החיבור האישי שלו לפרויקט. "כשפנו אלי והציגו לי את הקונספט מאחורי הקמפיין, וכאשר ראיתי את ה-LC החדשה הפורצת את גבולות המותג לקסוס, נמלאתי התלהבות. מוזיקה היא יכולת מדהימה לעורר רגשות, ואני חושב שהיא נמצאת בלב כל ביצוע נהדר".

הלהיט של מארק רונסון וברונו מארס שיגע את העולם

איך זה עובד?

סרטון קצר שיצרו לקסוס ומארק רונסון מעניק הזדמנות לשוחרי המוזיקה והמכוניות להעלות את רף חוויית הנהיגה ב-LC, ולחבר פסקול משלהם לנהיגה, על ידי שימוש בקבצי STEMS מוזיקליים שהפיק רונסון באולפן. מכונית הקופה פורצת הדרך סיפקה השראה, והאי הספרדי איביזה – סמל לחופשה מפנקת ומשוחררת - שידר מראות וקולות, בדרך להפוך את הנהג ל-DJ.

הנהגים מוזמנים להיכנס לפלטפורמה בהתאמה אישית, וליצור פסקול המבוסס על סיקוונסר המוזיקה Novation Launchpad, שנחשב למוביל בענף. רונסון עצמו, שוחר נהיגה ומוזיקאי נלהב כמובן, כבר יצר פסקול משלו, המעניק השראה למי שינסה לעמוד באתגר.

איביזה, המטפח מורשת מוזיקלית ייחודית ועשירה ומארח אומני מוזיקה חדשניים מאז ומעולם, היווה עבור לקסוס ורונסון את המקום המושלם להצגת שאיפותיהם, וליצירת חוויות מדהימות עבור קהל הנהגים והמוזיקאים החולמים. הנופים המהממים, הכבישים הציוריים הנושקים לחוף הים, והמים הכחולים והצלולים היו מתנת התפאורה האידיאלית שרק מדגישה את העיצוב והביצועים הבלתי מתפשרים של ה-LC. כך שואפת לקסוס לסחוף את נהגיה בדרכם ליצור תוכן מלהיב, מרגש ואישי, ולצאת לדרך. מארק רונסון, מבטיחה החברה, הוא רק הצעד הראשון בדרך להטבעת חותם.

ליצירת פס קול משלכם לחוויית נהיגה אולטימטית ב-LC הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully