וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי Q7 e-tron בישראל – היברידי, ספורטיבי, אגרסיבי

22.8.2017 / 7:14

עם הספק משולב של 374 כ"ס מצד אחד, אבל עם יכולת תנועה חשמלית על בסיס טעינה משקע ביתי, אודי Q7 בגרסת ה-e-tron מצטרף לקבוצת הפרימיום הירוקה. המחיר, החל מ-540 אלף שקלים

אודי Q7 e-tron. יצרן, ניר בן טובים
גם Q7 נכנס לנישה של קרוסאוברים גדולים והיברידיים/ניר בן טובים, יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מתחילה בשיווק גרסת הפלאג-אין ההיברידית של ה-Q7. גרסה זו המכונה e-tron ככל גרסאות הפלאג-אין של היצרנית היא סנונית ראשונה מתוך סדרת דגמים הצפויים להגיע לישראל בשנתיים הקרובות, דוגמת ה-A3 e-tron הצפויה להגיע לקראת סוף השנה הנוכחית.

כך, לוולוו T8 (407 כ"ס, 600 אלף שקלים), לגרסת ה-e של ב.מ.וו X5 (313 כ"ס, 495 אלף שקלים) ולמרצדס GLE פלאג-אין (333 כ"ס, 515 אלף שקלים) יצטרף גם אודי Q7 כאשר הוא מציע שילוב של מנוע 3.0 ליטר טורבו דיזל ומנוע חשמלי שילוב הייחודי לו בקטגוריה הזו ודי ייחודי בכלל. ההספק המירבי משילוב שני המנועים עומד על 374 כ"ס ב-3,250 סל"ד ונתון המומנט הוא 71.4 קג"מ מ-1,250 סל"ד. תיבת הילוכים פלנטרית בת שמונה הילוכים תעביר את הכוח לארבעת הגלגלים. הביצועים הם תאוצה למאה ב-6.2 שניות ומהירות מירבית של 230 קמ"ש.

צריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-52 ק"מ לליטר, טווח הנסיעה החשמלי המוצהר עומד על 56 ק"מ וטעינה מלאה של המכונית משקע תעשייתי מתאפשרת בתוך כשעתיים וחצי. ללקוחות ה-Q7 פלאג-אין תתוקן עמדת טעינה ביתית ללא תוספת תשלום.

כמקובל, הטבת המס הכוללת הניתנת למכוניות היברידיות על בסיס המחיר המלא שלהן, הופכת אותן למועמדות טבעיות להעמסת אבזור נוחות ובטיחות וזה גם מה שקורה כאן. ה-Q7 e-tron מגיע עם מעטפת בטיחות הכוללת בין השאר תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית ואלו חוברים גם ליצירת סיוע נסיעה בפקק שהופך את ה-Q7 למעין חצי אוטונומי. התראת מכוניות ב"שטח מת" ושליטה אוטומטית על עוצמת התאורה.

בתא הנוסעים לוח המחוונים הווירטואלי של אודי שהינו למעשה מסך מידע ענקי, מצלמת 360 מעלות, מערכת שמע של BOSEעם 19 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, ריפודי עור, מושבים חשמליים מלפנים, גג פנורמי, חישוקי 20 אינץ' ועוד.

בנוסף, ישנה חבילת אבזור נוספת בשם "סופיריור" ובה מקבלים את פנסי החזית בטכנולוגיית המטריקס לד, מערכת שמע של B&O עם 23 רמקולים, עוד עור, עיסוי במושבים הקדמיים, מערכת ראיית לילה, תצוגה עילית וחישוקי 21 אינץ'.

מחירו של ה-Q7 e-tron עומד על 540 אלף שקלים ועבור חבילת הסופיריור תוסיפו 110 אלף שקלים לצ'ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully