וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בקטגוריה: עכשיו בארץ, ניסאן קשקאי המחודש

6.9.2017 / 11:47

קרסו מוטורס החלה לשווק את ניסאן קשקאי 2018 עם מספר רמות אבזור, צמיחה קלה במידות, שיפור בתא הנוסעים ובמפרטים. המחירים, החל ב-130 אלף שקלים

קצת אחרי שפגשנו אותנו באירופה, יחד עם אקסטרייל המחודש, הודיעה קרסו מוטורס כי החל מהשבוע ישווק רכב הפנאי המשפחתי ניסאן קשקאי במהדורת 2018. הקרוסאובר היפני, המיוצר בבריטניה מגיע לארץ בתום מקצה עדכונים הכולל גדילה סמלית במידות, שדרוג באבזור, באיכות הנסיעה, בידוד הרעשים וכן זכה לליטוש קל בעיצובו החיצוני.

הקשקאי החדש שומר על המבנה המסורתי של הדגם הקיים, אולם מאמץ חידוד של השבכה הקדמית תחת שפת העיצובV-motion, עם טיפול נקודתי ביחידות התאורה (תוספת של LEDים) מלפנים ומאחור וגם בפגושים בוצעו כמה שינויים מינוריים כדי לבדלו מהדגם שלפני מתיחת הפנים.

תא הנוסעים ממשיך להיות מקום מאורגן ופשוט להפעלה, ובתוך כך מציג מספר חידושים, בהם לוח מחוונים שונה, גלגל הגה מעוצב מחדש ומושבים מהודרים יותר עם כיוונן חשמלי בעל מספר מצבים לגב התחתון. זאת ועוד, האורך צמח בכמעט 2 סנטימטרים ואיכות הגימור הכללית גבוהה יותר מבעבר. לצד זאת, את מרב תשומת הלב הקדישו בניסאן לניתוק הנוסעים מהסביבה; לדברי החברה, בידוד הרעשים שופר באופן משמעותי - בעיקר במניעת רעשי כביש, פלישה של שאון הגלגלים מכוון הקשתות ובלימת טרטורי הדיזל של יחידת ה-1.6 ל'.

לדגמי ניסאן קשקאי היצע רחב של מערכות בטיחות, החל בבקרת בלימה אוטונומית, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, התרעה על סטיה מנתיב, חיישני חניה מלפנים ומאחור, זיהוי תמרורים, התרעה מפני קרבה מסוכנת לעצמים, 6 כריות אוויר, וכל סייעני היציבות והבלימה. בדגמים בכירים תהיינה עוד תוספות.

בקרב המנועים הבחירה נותרה כפי שהייתה: מנוע 1.2 ל' טורבו 115 כ"ס עם תיבה ידנית או רציפה, וכן מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ל' המפיק 130 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה.

מחירי ניסאן קשקאי החדש בישראל

ניסאן קשקאי. יחצ,
ניסאן קשקאי/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully