וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להציל את פורשה: מכוניות בשווי מיליונים הועתקו למקלט בגלל הוריקן אירמה

וואלה!רכב

11.9.2017 / 12:50

הוריקן אירמה חלף מעל פלורידה ובסוכנות הגדולה ביותר של פורשה בארצות הברית הסמוכה למיאמי, לא לקחו סיכון עם המלאי השווה מיליונים והפכו את כל הסוכנות לאתר אחסנה למכוניות

להציל את פורשה. youtube, ניר בן טובים
חלק מ-300 המכוניות שאוחסנו באולם התצוגה/ניר בן טובים, youtube

לצד הטרגדיות האנושיות של אובדן רכוש וחיים בהוריקן אירמה, גם בעלי העסקים מחפשים דרך לצמצם את פגיעתה של הסופה. אחד מהם הוא סוכנות "ווסט ברוארד" הדולר הגדול ביותר של פורשה בארצות הברית הממוקם במיאמי, פלורידה.

הסוכנות שמעבר למלאי של 300 מכוניות פורשה חדשות מהווה גם מרכז שירות ואחסון לעשרות רבות של מכוניות, נכנסה ל"כוננות אירמה" והפכה את כל חלל התצוגה, המסדרונות ולמעשה כל פיסת רצפה פנויה למקום אחסון ענקי למאות המכוניות ששוויין הוא מיליוני דולרים.

סרטוני הוידאו שהעלו אנשי הסוכנות לרשת מראים את תהליך האחסנה של המכוניות וגם "סיור מודרך" בסוכנות לאחר סידור כל המטען יקר הערך.

מעבר לעובדה שמדהים לראות כמה מקום יש באמת בסוכנות רכב אחרי שמפנים את כל איזורי התצוגה, השולחנות, הספות ופינות ההמתנה, במבט יסודי יותר לא קשה לפספס את ההיררכיה בה מסודרות המכוניות כאשר גרסאות הטורבו, ה-GT3 ושאר המהדורות המיוחדות נמצאות בחלק הפנימי של הקומה השנייה בעוד את הקומה התחתונה מאכלסים קאיינים ומה שנראה כמו מכוניות טרייד אין או לא עדכניות.

סידור המכוניות והכנת אולם האחסון

המכוניות תחת קורת גג אחת גדולה במיוחד מוכנות לסופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully