וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינדיאנים באים

28.9.2017 / 10:49

אינדיאן מציגה את קו הדגמים המלא שלה בישראל מהסקאוט סיקסטי ועד הרואדמאסטר הענקי. במקביל חונכת ד.ל.ב את האולם המרכזי במעוין שורק

אופנועי אינדיאן: קו הדגמים המלא. רונן טופלברג, ניר בן טובים
אינדיאן צ'יף וינטאג' עם צביעת שני גוונים/ניר בן טובים, רונן טופלברג

אחרי המפגש הראשון שלנו עם שני הדגמים הראשונים של אופנועי אינדיאן הסקאוט והסקאוט סיקסטי עם הגעתם לישראל בנמל אשדוד, ואחרי הרכיבה הראשונה שלנו על הסקאוט. הגענו לפגוש את שאר האופנועים של המותג האמריקני וכן את אולם התצוגה המרכזי וחנות האביזרים במעוין שורק.

המתחם החדש, הינו אחד משישה מרכזי שירות ומכירה של המותג, ארבעה מהם כבר פעילים.
אולם נוסף ברחוב שוקן בתל אביב, עתיד להיפתח בראשית 2018 ואותו יחלקו האינדיאנים עם אופנועי K.T.M.

בהצגת האולם המרכזי שכאמור מכיל גם את חנות האביזרים הענפה (מאוד, מסמל הראש האינדיאני לכנף הקדמית ועד אופני דחיפה לילדים בעיצוב האופנועים הקלאסיים, ביגוד ועוד), הציגה היבואנית ד.ל.ב מוטורספורט גם את כל היצע הדגמים על ארבע ה"משפחות שלהם": מידסייז, קורזר, באגר וטורינג.

אופנועי אינדיאן: קו הדגמים המלא. רונן טופלברג, ניר בן טובים
הכי מדליק - האינדיאן 1947, הידית מימין היא ידית ההילוכים/ניר בן טובים, רונן טופלברג

ואלו שמות

מידסייז:

סקאוט סיקסטי –

גרסת הכניסה לעולם של אופנועי אינדיאן עם מנוע V טווין בקירור נוזל (ככל אופנועי היצרנית), מציג נפח של 1,000 סמ"ק עם 78 כ"ס ו-9 קג"מ עם תיבת הילוכים בת חמישה יחסי העברה. שני צבעים לבחירה – שחור או בורדו. המחיר – 86 אלף שקלים.


הסקאוט -
נושא את אחד השמות המיתולוגיים של היצרנית עם מנוע ה-1,133 סמ"ק בן 95 כ"ס ו-9.9 קג"מ משתמש באותה שלדה, מתלים, בולמים ובלמים כשל הסיקסטי, אבל מלבד המנוע מקבל עוד הילוך לתיבת ההילוכים וכן סכמות צביעה נוספות כולל כזו בשני גוונים בתוספת תשלום.
המחיר – החל מ-100 אלף שקלים.

מעל לשני הדגמים האלו, מתייצבת סוללת הכלים הכבדים באמת של אינדיאן. הבסיס של כולם זהה, בשלדת האלומיניום של שלוש משפחות הגדמים הבכירים מנוע 1,811 סמ"ק, עם 16.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד. מזלג קדמי בקוטר 46 מ"מ ועם מהלך של 119 מ"מ ובולם יחיד מאחור עם מהלך של 94 מ"מ. הבלמים הם דיסק כפול 300 מ"מ מלפנים ויחיד מאחור בקוטר זהה. תיבת ההילוכים בת שישה יחסי העברה.

קרוזרים:

צ'יף קלאסיק-
דגם שהוא מחווה לאופנועים הקלאסיים הגדולים של אינדיאן, החל בצביעת שני הגוונים, ועבור ברשימה ארוכה של אביזרים למראה הנוסטלגי. המשקל היבש הוא 341 ק"ג והמחיר מתחיל ב-168 אלף שקלים.

צ'יף דארק הורס-
אותו הצ'יף, בצביעת שחור מט שמשלבת את המראה הנמוך והארוך עם הופעה מודרנית יותר. המחיר – החל מ-156 אלף שקלים.

באגרים:
צ'יף וינטג'-

בדיוק כמו בשם שלה, גרסה זו לוקחת את העיצוב וההופעה החיצונית שכאילו נשלפו משנות ה-40 וראשית שנות ה-50 אבל עם המכלולים המודרניים של אופנועי אינדיאן. המושבים רכים יותר משל הצ'יף הרגיל לשיפור הנוחות, נוסף מיגון רוח, ההנעה ללא מפתח, יש גם בקרת שיוט ותיקי צד מעור. מחיר – החל מ-188 אלף שקלים.

ספרינגפילד-
בספרינפילד ששמו לקוח מהעיירה בה החל סיפורה של אינדיאן. ההופעה מודרנית יותר והוא מחליף את תיקי העור במזוודות קשיחות, ננעלות מרחוק, מגיני צד, פנסים נוספים ומערכת שמע. המחיר – החל מ-193 אלף שקלים.

דארק הורס-
כמו בצ'יף, גם פה גרסת הדארק הורס מקבלת צביעת שחור מט למראה מאיים ואפל, עם שילוב של ציפוי כרום לחלקי המנוע. המחיר – החל מ-199.

צ'יפטיין –
גרסה זו מוסיפה בעיקר אבזור נוחות מלוא החופן, בין השאר משקף קדמי מתכוונן חשמלית, מערכת שמע ועוד. בתוך הדגם הזה, מספר גרסאות אבזור נוספות הכוללות את ה"לימיטד" עם חישוקי 19 אינץ' וצביעה מיוחדת ואת גרסת ה"עילית" שלה בנוסף לאבזור של הלימיטד, גם מערכת שמע מתקדמת יותר וגם צביעה ידנית בגימור ייחודי לה. מחירי גרסאות הצ'יפטיין מתחילים ב-215 אלף שקלים.

טורינג:
דגמי הטורניג כבר מהווים את ספינות הדגל של אופנועי החברה ובמפגש פנים אל פנים – הם אכן ספינות יבשה דו גלגליות. המושב האחורי המשולב בארגז הגדול הוא ממש כורסה במימדי פול-סייז ולה גם חימום, ההנעה ללא מפתח, יש בקרת שיוט, בקרת לחץ אוויר בצמיגים וחימום לידיות. ההבדלים בין שתי הגרסאות מתמקדים בעיקר במראה החיצוני. המחיר – החל מ-239 אלף שקלים.


רואד מאסטר קלאסיק-
כמו שאר הדגמים שבסופם "קלאסיק", גם פה ההופעה היא מחווה לאופנועים המקוריים של אינדיאן. העיצוב עגלגל ונאמן למראה קלאסי של פעם. מזוודות הצד והארגז האחורי מעור.

רואד מאסטר-
מציע את אותו יסוד של אופנוע טורינג אבל במראה מודרני יותר, עם מזוודות קשיחות (ננעלות מרחוק), עוד תאי אחסון ומערכת שמע של 200 וואט.

עוד באותו נושא

מבחן דרכים: אינדיאן סקאוט מכשף את הכביש

לכתבה המלאה
אופנועי אינדיאן: קו הדגמים המלא. רונן טופלברג, ניר בן טובים
קח משהו לילד, חנות האביזרים במעוין שורק/ניר בן טובים, רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully