וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת חסכונית: קיה אופטימה היברידית נחתה בישראל

6.11.2017 / 13:35

טלקאר משיקה בישראל את האופטימה ההיברידית עם מנוע 2.0 ל', תיבת ששה הילוכים אוטומטית וצמד רמות אבזור. החל ב-164,900 שקלים

קיה אופטימה המחודשת בישראל. תומר פדר, ניר בן טובים
קיה אופטימה היברידית בישראל/ניר בן טובים, תומר פדר

יבואנית דגמי קיה לישראל קבוצת 'טלקאר' חשפה היום (שני) באירוע שנערך בפני כלי התקשורת בישראל את האופטימה ההיבירידת החדשה לשנת 2018. מכונית המנהלים הגדולה מדרום קוריאה מצוידת במנוע בנזין, מערכת חשמלית, תיבת ששה הילוכים אוטומטית וצמד רמות אבזור עם הרכב רחב של מערכות בטיחות חכמות.

האופטימה ההיברידית היוצאת שוטטה בישראל לפני מספר שנים במסגרת "ניסוי כלים", אך לא שווקה בסופו של דבר לציבור הרחב. הדגם החדש, שכולל גם מראה מלוטש קלות ביחס לדגמים הקונבציונליים של האופטימה, נוחת בארץ כדי לחזק את קבוצת המשפחתיות הגדולות, כשמולה מתחרות ותיקות כמו טויוטה קאמרי והסונטה ההיברידית.

בחרטום של האופטימה ההיברידית שוכן מנוע 2.0 ל' GDI ארבעה צילינדרים המפיק 156 כ"ס, בחיבור אל גנרטור ומערכת חשמלית (סוללות ליתיום פולימר) המעלים התפוקה המרבית של האופטימה ההיברידית ל-192 כ"ס. בסיועה של תיבת ששה הילוכים אוטומטית פלנטרית, האופטימה ההיברידית תאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות ועד 194 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק לפי היצרן היא כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

לאופטימה גם שדרוגים בתא הנוסעים, במיוחד בתחום בידוד הרעשים וחלק מהתרכובות מסביב לנהג ולנוסעים. זאת ועוד, האופטימה ההיברידית בטיחותית יותר מאי פעם, עם חוזק מבני משופר ושלל מערכות בטיחות חכמות. הדגם הבסיסי, מגיע עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, ומערכת התרעה בפני התנגשות חזיתית. בדגם הבכיר, התווספו גם מערכות לפיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, והתרעה על קרבה מסוכנת לעצמים בחלק האחורי של הרכב.

האופטימה ההיברידית תשווק בגרסת EX ו-'פרמיום', כאשר בשתיהן צג ראשי 7 אינטש עם מערכת הפעלה בעברית ואפליקציות שונות. המחירים, החל ב-164,900 שקלים ועד 174,900 שקלים.

נהיגה ראשונה בקיה האופטימה ההיברידית תתפרסם כאן בוואלה! רכב בקרוב.

קיה אופטימה המחודשת בישראל. תומר פדר, ניר בן טובים
קיה אופטימה המחודשת בישראל/ניר בן טובים, תומר פדר
קיה אופטימה המחודשת בישראל. תומר פדר, ניר בן טובים
קיה אופטימה המחודשת בישראל/ניר בן טובים, תומר פדר
  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully