וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהביצה: ניסאן נבארה חדש והשר לשעבר שיטפל בספורט המוטורי

13.11.2017 / 10:28

ניסאן נבארה החדש החל את צעדיו הראשונים בארץ; השר לשעבר שגויס כדי לקדם את הספורט המוטורי בישראל; 5 שנות אחריות לדגמים המסחריים בפיאט ותערוכת אספנות בתוך קניון בתל אביב

ניסאן נבארה. יצרן,
ניסאן נבארה/יצרן

יבואנית דגמי ניסאן לישראל קרסו מוטורס הודיעה כי החלה לשווק בארץ את רכב העבודה ניסאן נבארה 2018. רכב ה-4X4 הקשוח של היצרן היפני מגיע לארץ עם מקבץ חידושים בפנים ובחוץ, שיפור במערכות הבטיחות, חווית הנהיגה ומערכות הפנים.

הנבארה החדש טוב מקודמו בכמה היבטים, גדול ממנו, נוח יותר ומעוצב בצורה מודרנית על פי הנוסח הקיים בניסאן. חיזוק פרטני נעשה בתחום ההגנה - דגם זה מגיע לראשונה עם בקרת בלימה אוטונומית לצד צרור מערכות בטיחות סטנדרטיות, בהן גם 7 כריות אוויר. הוא ישווק ברמת גימור גבוהה 'אסנטה' עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, נעילת דיפרנציאל אחורית, מצלמת נסיעה לאחור, חישוקי 18 אינטש, כניסת USB, בלוטות', ששה רמקולים, מחשב דרך בצג 5 אינטש, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ועוד.

בחרטום שוכן מנוע ה-2.3 ל' טורבו-דיזל 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות והנעה כפולה. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 10.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 12.5 ק"מ לליטר. לנבראה, שנשען על שלדת סולם כושר נשיאה של 954 ק"מ ויכולת גרירה של עד 3.5 טון.

המחיר לניסאן נבארה החדש בישראל יחלו ב-245 אלף שקלים. מסגרת האחריות היא ל-5 שנים או 160 אלף קילומטרים.

אברהם פורז. יחצ,
השר לשעבר ו-העו"ד אברהם פורז/יחצ

חיזוק למען הספורט המוטורי בישראל. ההתאחדות למכוניות וקרטינג הודיעה השבוע על גיוסו של השר לשעבר ו-העו"ד אברהם פורז ליו"ר ההתאחדות, במטרה לקדם את הענף בארץ שמתקשה להשתחרר מכבלי הבירוקרטיה. השר פורז ימלא את התפקיד בהתנדבות.

"מדינת ישראל צריכה להשתוות למתוקנות שבמדינות ולקיים מערכת של ספורט מוטורי ראויה להנאת המשתתפים והציבור הרחב. אני מקווה מאוד שבתקופת כהונתי, נצליח לקדם תחרויות ופעילויות בהיקף גדול בהרבה ממה שהיה עד כה". כך אמר פורז.

השר לשעבר פורז (72) כיהן באמצע שנות ה-2000 בתפקיד יו"ר ועדת החינוך והתרבות של הכנסת והיה פעיל בגיבוש החקיקה של "חוק הספורט המוטורי".

על מינויו לתפקיד, אמרה נאוה מנדלסון, מנכ"לית ההתאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג: "אנו שמחים ומודים לעו"ד והשר לשעבר אברהם פורז על הסכמתו להצטרף אל הכוח המניע של הספורט המוטורי הישראלי. אין לנו ספק כי הניסיון, הידע והאדם שהוא, מהווים חיזוק משמעותי לפעילותנו והגשמת שאיפותינו לעתיד הספורט המוטורי בישראל ויאפשרו לנו לחזק, לשדרג ולקדם את ענפי המכוניות, הקארטינג והספורט המוטורי כולו. יחד ננהג את הספורט המוטורי חזק קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מכוניות אספנות בקניון TLV

רכבי אספנות TLV. יחצ,
רכבי אספנות TLV/יחצ

אירוע קטן מתבשל לו מחר (שלישי) בקניון TLV החדש בתל-אביב. תריסר מכוניות אספנות נדירות תגענה למרכז הקניות למפגן ייחודי אשר יוצג לתקופה מוגבלת, עד ה-30 בחודש. בין הכוכבות תהיה ביואיק סופר מ-1948, רולס רויס סילוור קלאוד משנות ה-60 המאוחרות, יגואר מארק 10, פונטיאק סטאר צ'יף ועוד.

לדברי המארגנים, בהם מנור גינדי, כפיר גינדי, זאב שטיין ואורי לוי מבעלי קניון TLV ואבי זמיר, מנכ"ל קניון TLV, התצוגה תהיה בכל יום בין השעות 18:00-21:00וכן ייערכו סיורים מודרכים על הסיפורים המרתקים שמאחורי המכוניות

.

פיאט מסחריות עם אחריות מורחבת

פיאט דובלו. אתר יצרן
פיאט דובלו/אתר יצרן

חטיבת המסחריות של פיאט פרסמה כי החל מחודש זה תינתן מסגרת אחריות של 5 שנים לכלי הרכב המסחריים של החברה האיטלקית בישראל. זו כוללת את פיאט דובלו, רכב העבודה פיאט פולבק וכן פיאט דוקאטו. לרוכשים בנובמבר, תינתן גם הטבה - 5 טיפולים ללא עלות.

אורי להב, מנכ"ל סמל"ת ציין: "המסחריות של פיאט, ובראשן פיאט דוקאטו שמובילה את הסגמנט לאורך שנים רבות, הינן מהמתקדמות והמובילות בתחום הרכבים המסחריים. הענקת אחריות מלאה לתקופה של חמש שנים מראה על הבעת אמון גדולה של היצרן בכלי הרכב באמינותם ובאיכות המסחריות של פיאט. אין לי ספק כי גם השנה נמשיך לצמוח עם דגמי המסחריות של פיאט וונמשיך לתת שירות בלתי מתפשר לכלל לקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully