וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב מחודש ואיכות גבוהה יותר: סקודה סיטיגו 2018 בארץ

28.11.2017 / 8:09

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את הסיטיגו אחרי מתיחת פנים קטנה וחידושים במערכות הפנים. המחיר, החל ב-61 אלף שקל

אתר יצרן

בסרטון: סקודה קארוק החדש - הקרוסאובר המשפחתי

יבואנית דגמי סקודה לישראל צ'מפיון מוטורס הודיעה כי החלה לשווק בארץ את סקודה סיטיגו FL, מכונית המיני של היצרו הצ'כי שעברה מתיחת פנים חלקית לפני מספר חודשים. עיקר השדרוגים בסיטיגו נוגעים בעיצוב החיצוני, הפנימי ובעדכון של מערכות הבטיחות החכמות.

הסיטיגו, כמו אחיותיה אפ! ו-מיי הספרדיה שומרת על המידות המקוריות, עם שינויים נקודתיים במראה החיצוני; סקודה התאימו לה חזית מעט יותר עגלגלה ושיפור של יחידות התאורה, שכעת מגיעות עם תאורת LED חלקית. עוד אפשר למצוא שינויים במכסה המנוע, השבכה, חישוקי 14 אינטש חדשים וגוון ירוק "קיווי".

בתא הנוסעים חל שיפור סמלי באיכות החומרים ובידוד הרעשים. מול עיני הנהג לוח מחוונים בעיצוב מחודש ובמרכז הקונסולה, מערכת מדיה חדישה - 'סווינג' עם בקרת שמע לה ששה רמקולים, בלוטות' מקורי, כניסת USB גבוהה (במפלס העליון), תמיכה באפליקציות שונות ועוד. הסיטיגו מוצעת גם ב-2018 עם בלימה אוטונומית במהירות של עד 30 קמ"ש בשילוב בקרת יציבות ועד לטווח של 10 מ', וכן מגיעה עם 'מובילאיי' כסטנדרט. לרכב 4 כריות אוויר.

בחרטום - מנוע ה-1.0 ל' הנוכחי של הסיטיגו עם 60 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-9.6 קג"מ הזמינים מתחום של 3,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבה ידנית 5 מהירויות או רובוטית חד-מצמדית. את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיימת ב-16.5 שניות (14 שניות בידנית) וצריכת הדלק הממוצעת היא 23 ק"מ לליטר על פני תנאי היצרן.

המחירים לסקודה סיטיגו החדשה בישראל:
סיטיגו אמבישן ידנית: 60,990 שקלים.
סיטיגו אמבישן רובוטית: 68 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully