וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצופה של המדינה: אלו האנשים שהורסים את הכבישים

4.12.2017 / 8:12

זקנים, צעירים, עשירים, עניים, שמאל או ימין, דתיים וחילוניים - אלוהים אוהב מטומטמים, לכן הוא ברא כל כך הרבה מהם, אבל מה לעשות כשהם נמצאים לידנו על הכביש. הכירו כמה מהבולטים שבהם

מקללים בכביש. ShutterStock
אבל מה אתה עושה ,מה!/ShutterStock

כידוע, הכביש סביבנו מלא מטומטמים, לא אנחנו כמובן, האחרים. אנחנו נוהגים מצוין אפילו מעל למצוין.
גם אם נדלג על הדברים המובנים מאליהם (אנחנו מקווים כן?) כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, סמים, עייפות, גלגל"צ וסתם התעסקות שלא במקום עם הטלפון הנייד, אנחנו נשארים עם רפרטואר מופלא של התנהגויות שאין דרך לתאר אותן כמטופשות במיוחד.

אבל כדי להקל עליכם לזהות ולהתמודד עם הסביבה העוינת של הכבישים, אנחנו מציגים לפניכם לקט מובחר של כמה מהרגלי הנהיגה הגרועים, המרגיזים ובחלקם המסוכנים ביותר בהם אנחנו נתקלים בכביש. מהתינוקות במושב הקדמי ועד אלו שלא מאותתים, מאלו הנדחפים לנתיב ואלו שנלחמים בהם בחירוף נפש, מהאנשים עם הרגליים על הדשבורד ועד אלו שמודאגים מהמצב המדיני ושומרים על השמאל בכל מחיר.

בהיעדר יכולת לתקן את הנזקים של מערכת החינוך, הוראת הנהיגה או סתם הורים, אצל רובם הפתרון הטוב ביותר הוא כמו ההתמודדות עם האיש שרוצה לשלם בסופר עם צ'ק, אנשים שקוראים לך "אחי" ו"אבאל'ה" גם בלי קרבה משפחתית, או דיילת הקוסמטיקה בפארם – איתור מוקדם והתרחקות מירבית מהאובייקט.

לשם הנוחות האייטם כתוב בלשון זכר, אבל אתן יודעות זה לשם הנוחות בלבד...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully