וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היברידית מלוטשת: לקסוס IS300 החדשה בישראל

3.12.2017 / 15:04

מכונית הסדאן ההיברידית של לקסוס מגיעה לארץ אחרי מקצה עדכונים על המעטפת ובחלל הפנים. המחירים החל ב-229 אלף שקלים

לקסוס IS300. יצרן, אתר יצרן
לקסוס IS300 היברידית/אתר יצרן, יצרן

יבואנית דגמי לקסוס לישראל 'לקסמוטורס' הודיעה היום (ראשון) כי החלה לשווק בארץ את ה-is300h המחודשת לאחר שזו זכתה למקצה עדכונים בתחילת השנה. מכונית הסדאן של מותג היוקרה היפני מבית טויוטה מציגה שיפור טכנולוגי בכמה היבטים, בהם גם בשילוב מערכות בטיחותיות חדשות ברמות הבסיס.

ה-is300 המחודשת מיישרת קו עם הדגמים האחרונים בלקסוס ומאמצת שבכת L מעודכנת, בתי תאורה מחודדים, פגושים שונים, גימורים מחודשים, סינר אחורי מעוטר וחישוקים בקוטר 17 אינטש (עם צמיגי אל-תקר). כל זאת לדברי החברה לשיפור זרימת האוויר סביב המרכב.

את חלל הפנים ניתן לאפיין ב-3 מפרטים; הבסיסי שבהם בגרסת 'לקשרי' כולל מסך 7 אינטש ראשי ו-4.2 אינטש בלוח המחוונים, מושבי בד 'טהרה' מהודרים, הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני אורות ו-גשם, מערכת שטיפת פנסים ועוד. מעליה, גרסת ה-'פרמיום', שמוסיפה גם ריפודי עור, פתחי מיזוג מאחור, מושבים עם 8 מצבי כיוון פנסי LED משודרגים בחזית ועוד.

הדגם הבכיר ביותר בסדרה יהיה ה-'היי-פרמיום'. כאן אפשר למצוא מערכת שמע של 'מארק לווינסון' עם 15 רמקולים, מסך בגודל 10.3 אינטש, מצלמות היקפיות, אוורור למושבים הקדמיים, גימורי עץ יוקרתיים ופריטים קוסמטיים נוספים.

בחרטומה של ה-is300h מנוע 2.5 ל' בנזין-היברידי 4 צילינדרים עם תפוקה מרבית של 223 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה עם ששה הילוכים קבועים מראש. המערכת מאיצה את הגלגלים האחוריים ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ולה צריכת דלק ממוצעת (יצרן) של כ-22 ק"מ לליטר. הנעה חשמלית תספק לנהג טווח קצר במהירות מוגבלת של 50 קמ"ש.

המחירים ללקסוס IS300h בישראל יחלו ב-229 אלף שקלים, עבור ל-265 אלף שקלים וכלה ב-295 אלף שקלים לדגם המפואר ביותר. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "מאז השקתו בישראל, זוכה דגם ה-IS להצלחה גדולה וכיום הוא אחראי לכ-20% ממכירות המותג בישראל. אנו צופים כי בתוך שנה יימכרו מעל 300 מכוניות מדגם זה".

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully