וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-4X4 המשפחתי: סובארו XV החדש בארץ

18.12.2017 / 11:50

דור שני לג'יפון של סובארו מגיע לישראל. אל תתנו לדמיון בעיצוב החיצוני לדור היוצא לבלבל אתכם; מדובר בדור חדש, גדול ומאובזר יותר. המחיר, החל ב-138 אלף שקלים

ניר בן טובים

סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל הודיעה הבוקר (שני) על תחילת השיווק של הדור השני של ה-XV, אחד מלהיטי קבוצת הג'יפונים בשנים האחרונות. למעשה, בשנים אלו הוא גם הדגם כפול ההנעה הנמכר ביותר בישראל.

מתחת לעיצוב הדומה, יש את פלטפורמת האימפרזה החדשה. האורך עומד על 447 ס"מ, הרוחב הוא 180 ס"מ, הגובה הוא 162 ס"מ ובסיס הגלגלים 267 ס"מ. מרווח הגחון נותר מכובד עם 22 ס"מ, אך תא המטען עם 310 ליטרים בלבד. בנוסף לפלטפורמה והעיצוב החיצוני, שופרו גם החומרים, הנדסת האנוש בתא הנוסעים וכן האבזור בשלושת רמות הגימור. שכולל מעתה שבע כריות אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך 6.5 אינץ' עם תאימות למכשירי אפל, בלם יד חשמלי וחישוקי 17 אינץ'. כל אלו מגיעים ברמת הגימור הבסיסית classic. מעל רמת גימור זו יש את רמת הגימור premium שמוסיפה בין השאר מסך 4.2 אינץ' צבעוני בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, מושבים בשילוב בד ועור ו-6 רמקולים במערכת השמע.

רמת הגימור הגבוהה יותר היא ה-eyesight, על שם מערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו שלמרבה הצער מותנית ברכישת רמת הגימור הגבוהה בלבד. המערכת מבוססת על שתי מצלמות המייצרות תמונה תלת מימדית צבעונית המזהה הולכי רגל, כלי רכב דו גלגליים, מתריעה מפני אי שמירת מרחק ובולמת עצמאית. התראת רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב והתראה על תנועה חוצה מאחור כלולה גם כן. עוד מוסיפה גרסה זו חישוקי 18 אינץ', מסך מולטימדיה 8 אינץ', פנסי לד עוקבי פניה, פתיחה והנעה ללא מפתח ועוד.

נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש

סובארו XV. יצרן, רמי גלבוע, אתר יצרן
סובארו XV/אתר יצרן, יצרן, רמי גלבוע

מנועים ומחירים

כבעבר, יוצע ה-XV עם שני מנועי בנזין אטמוספריים: הראשון בנפח 1.6 ליטר ובהספק 114 כ"ס ו-15.3 קג"מ והשני בנפח 2.0 ליטרים ולו 156 כ"ס ו-20 קג"מ. הביצועים עומדים על 13.9 שניות ל-100 בגרסת ה-1.6 ליטר ו-10.4 בגרסת ה-2.0 ליטרים. המהירות המירבית היא 175 ו-194 קמ"ש בהתאמה. תיבת ההילוכים היא רציפה וההנעה כפולה כולל מערכת ה-X mode, המשלבת בין ההנעה הכפולה, תיבת ההילוכים והבלמים לשיפור יכולות השטח - ושעד כה הייתה זמינה רק בפורסטר.

מחירי ה-XV יחלו ב-139 אלף שקלים ל-1.6 ברמת הגימור classic, 140 אלף שקלים לרמת הגימור premium ו-145 אלף שקלים לרמת הגימור eyesight. מנועי ה-2.0 ליטרים יתחילו במחיר של 148 אלף שקלים ל-classic ו-156 אלף שקלים ל-eyesight. בתקופת ההשקה מוצעות כלל הגרסאות בהנחה של בין 2,000 ל-4,000 שקלים בתלוי בגרסה.

אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו בקבוצת סמל"ת: "ה-XV החדשה מגיעה אלינו עם 2 בשורות מרכזיות. האחת, בטיחות- באמצעות מערכת הבטיחות הייחודית והמתקדמת של סובארו ה- EYESIGHT והשנייה חווית נהיגת שטח שהייתה שמורה עד כה לפורסטר, באמצעות מערכת ה-X-MODE . אין לי ספק כי מערכת הבטיחות החדשה יחד עם מערכת ה-X-MODE על היתרונות הנוספים שיש ל-XV בסגמנט, ותנגיש את הרכב לקהלים נוספים שהם אינם בהכרח "אנשי שטח הארד קור". אורי להב, מנכ"ל סמל"ת הוסיף: "אנחנו מתכוונים להמשיך ולהוביל את הקטגוריה גם בשנה הקרובה וכן להמשיך ולבסס את ישראל כיעד המכירות המוביל של סובארו באירופה ומהצומחים בעולם".

מחירי סובארו XV בישראל:
1.6 ל' קלאסיק: 139 אלף שקלים
1.6 ל' פרמיום: 140 אלף שקלים
1.6 ל' איי-סייט: 145 אלף שקלים
2.0 ל' קלאסיק: 148 אלף שקלים
2.0 ל' איי-סייט: 156 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully