וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל-אוטו משיקה רשמית אתר סחר מקוון לרכבי אפס קילומטר

דובי בן גדליהו

25.12.2017 / 15:36

יאפשר רכישה מקוונת מלאה, עד לשלב המסירה. מנכ"ל קל-אוטו: החל מהמשך השנה יתאפשר גם לרשום חלק מהרכבים על שם הלקוח כיד ראשונה

רכב ליסינג. צילום: תמר מצפי, גלובס
רכב ליסינג / צילום: תמר מצפי/גלובס, צילום: תמר מצפי

חברת הליסינג קל-אוטו השיקה היום רשמית את מיזם סחר הרכב "CARBAY", שנמצא בחודשים האחרונים בתהליך הרצה. האתר יתמקד בשיווק רכבי "אפס קילומטרים" מוזלים והוא מביא עמו חידושים בשני תחומים מרכזיים:

הראשון הוא שיווק גלוי וישיר של רכבי "אפס קילומטרים" על ידי חברת ליסינג גדולה וממוסדת, ולא באמצעות גורמי תיווך כמו אתרים לשיווק קופונים לרכישת רכב. קל-אוטו מתכוונת להציע באתר מגוון רחב מאד של דגמים וההיצע הנוכחי כולל בין השאר דגמים של שברולט, סובארו, מאזדה, יונדאי, פיאט-אלפא, רנו-ניסאן, פיז'ו-סיטרואן ועוד. ההנחות ממחיר המחירון הרשמי נעות בין כ-4% ועד כ-22% אחוז בהתאם לדגם.

במקביל מציעה החברה גם מגוון שירותים נלווים כגון ביטוח, טרייד-אין ועוד. החידוש השני הוא תהליך מכירה מקוון, בסיוע מענה אנושי שכולל אפשרות לבצע סליקה של מקדמה (והיתרה בהעברה בנקאית), בחירת מימון, קבלת הצעות לטרייד-אין ועוד. אבי צור, מנכ"ל קל אוטו, אומר כי המטרה היא לא ליצור תחרות עם היבואנים אלא לשתף איתם פעולה וליצור ערוץ שיווקי מקביל. למרות שבשלב הראשון כל כלי הרכב החדשים, שישווקו באתר, יוצעו במתכונת המקובלת של "אפס קילומטר" שבה הרכב נרשם כיד אפס על שם חברת הליסינג לא על שם הלקוח מעריך אבי צור שכבר ב-2018 יהיו יבואנים, שיאפשרו לחברה לרשום את כלי הרכב על שם הלקוח כיד אפס, בדומה לרכב חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully