וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחוף ובעיר: סיטרואן חשפה E-מהרי חשמלי גג-קשיח

8.1.2018 / 14:06

גרסת הייצור הרב שימושית, מחווה לסיטרואן המיתולוגית מ-1968 מצוידת במערכת הנעה חשמלית בעלת טווח נסיעה מרשים, 4 מושבים וגג קשיח על מבנה מחוזק. רטרו צרפתי נוסף בדרך לכבישים

אתר יצרן

סיטרואן חשפה היום (שני) את ה-E מהרי החשמלי "הארד-טופ" (גג-קשיח), קרוסאובר אורבני ומסוגנן ל-4 אנשים שחולק כבוד לדגם הקלאסי מ-1968. זוהי הפעימה השנייה של ה-E מהרי לאחר שהוצג בגרסה פתוחה ומעט מצועצעת בקיץ הקודם. הפעם אומרים בסיטרואן, הוא בשל למגוון שימושים ויפנה לקהל רחב יותר.

היורש הרוחני של ה-דה-שבו מהרי הקלאסי תוכנן בהשראתו, והתוצאה ניכרת בצלליתו, למרות שביניהם מרחק של 50 שנה; עם מקום לארבעה אנשים וחוויה בגג פתוח או סגור הפעם, ה-E מהרי האקולוגי יכול לקחת את הנהגים לא רק לחופי הים אלא גם לשיטוט בערים הפקוקות, מבודדים מרעשי העולם והזיהום.

בקרביו הוא נושא מערכת הנעה חשמלית עם הספק של כ-70 כוחות סוס ותגבור של 20% במומנט, שטיפס כעת ל-17 קג"מ. בסיטרואן טוענים שזו בקרה למודת מבחנים לאחר שהשותפה לפיתוח ה-E מהרי החשמלי, חברת Bolloré סיימה ניסויים של 150 מיליון קילומטרים לסוללות ה-ליתיום מטאל פולימר שתחובות בין סרניו ("עמידה בשלל תנאי מזג אוויר"). הטווח המרבי של הסוללות עומד על 195 קילומטרים עד לטעינה, שאורכת בסביבות 16.5 שעות משקע ביתי או 10 שעות מעמדת טעינה חיצונית.

תא הנוסעים אוורירי ומרווח, מעוצב בהתאם למורשת הסיטרואנית וכן מחובר לנוסח המודרני שיושם בדגמי קקטוס ומהדורות איירקרוס. הוא מציע חוויה תוססת עם צבעים בהירים ומערכות מדיה חדישות, גלגל הגה בעיצוב מקורי, תנוחת ישיבה גבוהה וריפודים מהודרים. בניגוד לגרסת הגג הרכה, דגם זה מגיע כאמור עם חלונות מלפנים, חלון אחורי ורצפה אחורית עם תא מטען לו 200 ל' ועד 800 ל' בקיפול הספסל האחורי (מתקפל בשלמותו).

ה-E מהרי HT, ראשי תיבות ל-Hard top יחל את דרכו עם מערכות בטיחות סטנדרטיות, בכלל זה התרעה מפני התנגשות, 4 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, עוגני איזופיקס בספסל האחורי, תאורה אדפטיבית וכן מצויד בבקרת שמע חיצונית המזהירה הולכי רגל מפני התקרבותו (החרישית) במהירות של עד 30 קמ"ש.

סיטרואן תחל לשווק את ה-E מהרי החדש בינואר הקרוב ברחבי צרפת, החל ב-26 אלף יורו.

טרם נמסרה תגובת היבואנית דוד לובינסקי אם נראה אותו בישראל בעתיד.

סיטרואן E מהרי חשמלי. יצרן, אתר יצרן
סיטרואן E מהרי חשמלי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully