וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט מוטורי ישראלי – ליגת קאדילק Time Attack יוצאת לדרך

18.1.2018 / 18:25

ליגת קאדילק Time Attack סדרת מירוצים נגד השעון לנהגים חובבים במכוניות כביש סדרתיות תצא לדרך בשבת הקרובה במסלול פצאל. יבואנית קאדילק לישראל מעניקה חסות על האירוע ופיג'ו מציבה שני נהגים רשמיים מטעמה

ליגת "זמן מטרה" יוצאת לדרך. יח"צ, ניר בן טובים
קאדילק ATS-V עם 450 סוסים עולה על המסלול/ניר בן טובים, יח"צ

אז נכון, כיום ובעתיד הנראה לעין עתיד הספורט המוטורי העממי והמקצועי בישראל מתחרה רק בסיכויי השגשוג של נבחרת מזחלות השלג באילת. אבל פה ושם בהחלט אפשר לזהות סימני לבלוב, אחד מהם הוא ליגת ליגת קאדילק Time Attack הפועלת במתכונת מירוצי "זמן מטרה" שלאחר פיילוט ראשון שנערך במסלול בערד, יוצאת לדרך עם מירוץ ראשון שיערך בשבת הקרובה בשעות הבוקר במסלול פצאל. אבל מרשים לא פחות – ממש כמו בעולם הגדול, שתי יבואניות גדולות, קאדילק מבית UMI ופיג'ו תחת היבואנית לובינסקי, ששמות את הספורט במרכז לוקחות את העסק ברצינות ותומכות באופן פעיל בסדרה.

ליגת קאדילק Time Attack הינה יוזמה של לאון טאובס וספארקו ישראל ליצירת סדרה של חמישה מירוצים כנגד השעון. קרי – כל נהג עולה על המסלול בניסיון לקבוע את ההקפה המהירה ביותר. תחת ההגדרה "ספורט עממי" הליגה מאפשרת השתתפות עם מכוניות מורשות לנסיעה על הכביש ובעלות מספר צהוב, אולם אלו נדרשות לעמוד כמובן בתקני סף של התחרות וכן להתקין מטף כיבוי אש.

הליגה שתכלול חמישה מירוצים מחולקת לחמש קטגוריות על פי מפתח של סוג המנוע, ההספק, סוג ההנעה, צמיגים וגם ליגת נשים (למה בנפרד?שאלה טובה, גם אנחנו לא מבינים) ורכבי אספנות בני 30 שנים ומעלה.

ליגת "זמן מטרה" יוצאת לדרך. יח"צ, ניר בן טובים
פיג'ו 308GTI, מכונית יבואן רשמית עם דקל נער כנהג רשמי/ניר בן טובים, יח"צ

היבואנית המרכזית שמעניקה חסות לליגת "זמן מטרה" הינה UMI, תחת המותג קאדילק שבאמתחתו שתי מכונות רושפות סוסים ממשפחת ה-V של היצרנית האמריקנית. אלו הן ה-ATS-V וה-CTS-V כמה סוסים רושפות? 455 סוסים ב-ATS ה"קטנה" ו-640 סוסים ב-CTS. כך שהחיבור לליגה וכן קיום מקצה מיוחד לנהגי גרסאות ה-V טבעי.

אור קליין מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI:
"כיבואני קאדילק לישראל, מותג המייצג ערכים של נהיגה מהנה, טכנולוגיה מתקדמת ובעל דגמי הספורט מסדרת V, אנחנו שמחים על ההזדמנות להירתם ולעזור בקידום הספורט המוטורי בישראל. אנחנו מזהים דרישה גוברת לפיתוח והסדרה של התחום ונמשיך לתרום לקידומו "

המותג השני שמעניק חסות למתחרים בליגה הוא פיג'ו, תחת כנפי קבוצת לובינסקי שתומכת כבר שנים בספורטאים מוטוריים בישראל ובעולם תחת קבוצות המירוצים של KTM ופולאריס. הפעם היא עושה את זה עם שתי השגרירות הספורטיביות (והמצוינות) של פיג'ו. ה-308 וה-208 GTI.

מאחורי ההגה של ה-208GTI יהיה גידי קרונין, 37, מדריך נהיגה ונהג מירוצים, שבעברו זכיה באליפות טורקיה ב-FIAT CUP ומקום שני באליפות CUP של מכוניות פוניו (מכוניות מירוץ חד מושביות קלות) בצרפת בשנת 2008.
לצידו של קרונין מתייצב דקל נער, 30, שינהג ב-308GTI. גם דקל מתחרה פעיל בליגת מכונית פוניו ומנצח עונת הג'ימקאנה של 2015 בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully