וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקת מרכז השירות החדש של אוויס

5.2.2018 / 13:10

אוויס, חברת השכרת הרכב והליסינג מבית UMI חונכת את מרכז השירות החדש שלה שירכז את הפעילות התפעולית של החברה, השבחת מכוניות לקראת מכירה וכן מציגה שורת שירותים חדשים בתחום השכרת הרכב בישראל

אוויס חונכת מרכז שירות חדש. שגיא מורן, ניר בן טובים
מרכז השירות החדש בלוד, 600 חניות, 80 עובדים/ניר בן טובים, שגיא מורן

UTS - Universal Transportation Solutions זהו השם החדש שנבחר לחברה שתאגד מעתה את כלל שירותי הרכב של אוויס שכעת נמצאת בבעלות מלאה של קבוצת UMI.

הבחירה בשם החדש מייצגת למעשה את התפיסה של החברה לנושא שירות הרכב עבור הלקוח. בקצרה - בעוד ציבור רוכשי המכוניות החדשות התרגל עד כה לקנות את המכונית, לטפל בה ולמכור אותה בסיום תקופת הבעלות בעצמו. תחום לקוחות הליסינג המוסדי והפרטי, המימוני והתפעולי אמנם מרוכז על ידי מספר חברות, אולם הטיפול השוטף באותן מאות אלפי מכוניות לאורך תקופת השירות שלהן וההכנה שלהן למכירה לאחר מכן נעשה באופן מפוזר.

כעת, עם הקמת מרכז השירות, החברה מציעה חבילה שבמסגרתה היא מלווה את הלקוח מרגע הרכישה של המכונית מכל אחד מ-14 היבואנים איתה היא נמצאת בקשר, דרך תקופת השירות של המכונית ועד להכנה שלה למכירה הלאה במגרשי המכוניות המשומשות של החברה.

מתחם השירות עצמו בנוי באופן שמזכיר יותר מפעל שבבים הייטקי מאשר מה שאתם אולי מדמיינים כמרכז שירות לרכב. מרגע הכניסה למתחם השירות המכונית נקלטת במערכת הממוחשבת ועוברת בסדרת תחנות ממכון בדיקה ממוחשב של קומפיוטסט, שירותי פחחות שמספקת "יונייטד שיא" תחנה להתקנת צמיגים של אוטולוקס ורשת צ'ק אפ וכמובן מחלקת מכונאות. בכל התחנות האלו המכונית מתועדת, נרשמת ובסיום התהליך עוברת ביקורת ואישור. אבישי לוי, המשנה למנכ"ל UMI ומנכ"ל אוויס מסביר על חלק ממערך השירות והבחירה בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה ונותן דוגמה ממערכת הזרמת השמן שעם קליטת המכונית בתחנת העבודה יודעת בדיוק את כמות וסוג השמן המתאים למכונית. הכל נשלט מחדר בקרה מרכזי שמטרתו לא רק פיקוח על תהליכי העבודה אלא גם ייעול של ניהול הזמן בתהליך.

המתחם החדש, הממוקם בסמוך למטה החברה בלוד יעסיק 80 עובדים בשלל המחלקות שלו והוא משתרע על שטח של 26 דונם, בעל 600 חניות ו-82 עמדות עבודה. על פי דברי החברה, הוא ערוך לטפל ב-400 כלי רכב מדי יום, כאשר כל מכונית שמסיימת את תהליך הבדיקה וכן מכוניות המועברות למכירה יעברו 127 בדיקות לפני שחרור המכונית.

האם העלויות של הקמת המתחם החדש וההשקעה בת 30 מיליון השקלים יבואו לידי ביטוי בתעריפים? אני שואל את אבישי לוי המנכ"ל שמסביר בתשובה שהעלויות לא תהיינה גבוהות יותר ללקוח מכיוון שהאפשרות להפוך את כל התהליך ליעיל יותר וריכוזי דווקא חוסך בעלויות ללקוח.

לשאלתנו האם לאחר הקמת המרכז החדש יועברו כל המכוניות לרשת המכירה של המכוניות המשומשות של אוויס הוא משיב כי השאיפה היא שאת עיקר המכוניות הם ימשיכו להעביר למגרשים שלהם. אולם את המכוניות עם הקילומטראז' הגבוה או כאלו לאחר תאונה שלא עומדות בסטנדרט של אוויס הם ימשיכו להעביר לסוחרים ולמגרשים.

מה לגבי המשך השימוש בשירותי המרכז גם במחזור החיים השני של המכונית לאחר הרכישה ממגרשי אוויס? בעתיד בהחלט יש כוונה לאפשר ללקוחות שרכשו את המכונית שטופלה במרכז השירות להמשיך ולקבל שירות במתחם החדש, לצד שירותים נוספים למעגל הלקוחות השני.

אוויס מרחיבה את סל המוצרים

במסגרת מסיבת העיתונאים הציגה אוויס גם סדרת מוצרים עתידיים שתציע החברה בטווח הזמן הקרוב, בהם השכרת מכוניות יוקרה וספורט (שברולט קמארו, מרצדס C180, קאדילק XT5 ועוד) דרך שירות בשם "אוויס DREAM". מחירים לדומה: קמארו ב-1,500 שקלים ליום, יגואר XE -1,062 שקלים ליום.

אוויס עד הבית - שירות הגעה של נציג החברה עד לבית הלקוח לשירות, השכרה, החזרה ומכירה. השירות יינתן ללא עלות עד למרחק 25 ק"מ מהסניף בו בוצעה העסקה.

אוויס מובינג - השכרה של כלי רכב מסחריים קלים, טנדרונים וטנדרים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
לעוברים דירה יכלול השירות גם אספקת קרטונים למעבר מחברת Cartonix. מחירים לדוגמה: איסוזו די-מקס ב-400 שקלים ליום או 350 שקלים ליום בשכירות לשבוע. סיטרואן ברלינגו ב-250 שקלים ליום או 200 שקלים בשכירות לשבוע.

אפליקציית אוויס שתספק את כלל השירותים מהנייד. תיאום טיפול תקופתי, דיווח על תאונה, לחצן מצוקה, ניווט למרכזי שירות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully