וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות רעות במובן הכי טוב שיש: חמישה רכבי כביש-שטח מובילים

20.2.2018 / 8:19

הג'יפונים, כפי שאוהבים לכנות אותם, הפכו להיות המכוניות המבוקשות ביותר בישראל בזכות הוורסטיליות, הנוחות והכוח. אלה ההמלצות שלנו לרכבי הפנאי שמעניקים את התמורה הטובה ביותר

ג'יפ רנגייד

רבים טוענים שיש להם ג'יפון. מעטים יכולים לטעון שיש להם באמת ג'יפ, רכב כביש שטח שעל חרטומו מוטבעות ארבע האותיות של מותג הרכב האיקוני JEEP. ג'יפ רנגייד הוא פרי מאמץ לייצר רכב כביש שטח קטן שיש לו גם יכולת שטח מסוימת וגם סטייל של ג'יפ אמיתי. המנוע הוא מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטר אשר מפיק 140 כוחות סוס עוצמתיים ותיבת ההילוכים האוטומטית מצוידת בשש מהירויות, כפשרה בין חיסכון ובין יכולת שטח. מעבר לכך, תא הנוסעים מלא בהמצאות חכמות שמיועדות באמת למי שמעוניין לרדת לשטח.

ג'יפ רנגייד במבחן דרכים. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ג'יפ רנגייד/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

סובארו XV

סובארו XV הוא רכב הארבע על ארבע הנמכר ביותר בישראל- ויש לכך סיבה טובה - סובארו XV משלב בין שימושיות ובטחון על הכביש לבין יכולות שטח מצוינות בזכות מערכת הנעה כפולה מתקדמת. אך מעבר לכך, סובארוXV הוא גם רכב כביש שמבוסס על המכלולים של האימפרזה, התנהגות כביש מצוינת וגם כמובן אמינות מיתולוגית. בדומה לכל דגמי סובארו, ה-XV מצויד במנוע בוקסר שמבטיח מרכז כובד נמוך והתנהגות כביש גבוהה, אשר משווק בשתי גרסאות: 1.6 ליטרים וגרסת 2.0 ליטרים חזקה במיוחד בהספק 156 כוחות סוס.

סובארו XV. carbay.co.il, אתר רשמי
סובארו XV/אתר רשמי, carbay.co.il

מיצובישי ASX

מיצובישיASX משלבת בין צרכיו של הנהג הישראלי ברכב כביש שטח מהימן ובעל יכולת ובין צרכיו של הנהג האמריקאי, שדורש את המיצובישי שלו מלאה בפינוקים. מיצובישיASX שמגיעה לישראל היא למעשה דגם אשר מיועד לשיווק בארצות הברית, כלומר יש לה מנוע חזק במיוחד בנפח שני ליטרים ותיבת הילוכים רציפה אשר מבטיחה חיסכון מרבי. העיצוב רומז על יכולת השטח שיש ל-ASX, במיוחד בשבילים ומציע גם שפע של מקום בתא הנוסעים. ASX היא גם אחד מרכבי הכביש שטח המאובזרים ביותר בישראל הודות למערכת מולטימדיה אשר כוללת קישוריות אינטרנטית וגם הודות למערכות בטיחות מקוריות אשר מאפשרות לASX- לבלום לבדו ללא כל התערבות של הנהג בשעת סכנה.

מיצובישי ASX: מבחן ראשון. ערן גילווארד, ניר בן טובים
מיצובישי ASX/ניר בן טובים, ערן גילווארד

קיה ספורטאז' אורבן

קיה ספורטאז' הוא רכב הכביש שטח הנמכר ביותר בישראל בשנת 2017 ומסיבה טובה: הספורטאז' בגרסת אורבן מציע בדיוק את הנוסחה שמתאימה לצרכנים בישראל: מרכב גבוה שמציע תנוחת ישיבה שולטת עם נוסף מצוין, עיצוב ספורטיבי, שפע של אבזור שכולל מערכות בטיחות מקוריות אשר יודעות לבלום את הספורטאז' בשעת סכנה ואפילו להסיט את ההגה הצידה בזמן של סטייה מנתיב הנסיעה - וגם מנוע בנפח 1.6 ליטרים אשר מפיק 132 כוחות סוס ותיבה אוטומטית בעלת שש מהירויות, אשר מבטיחים ביצועים מצוינים וחיסכון בדלק. הספורטאז' נהנה כיום גם מסחירות מצוינת בשוק המשומשות וגם כמובן מעיצוב שמסובב ראשים.

קיה ספוטאז'. קובי ליאני
קיה ספורטאז'/קובי ליאני

סיטרואן קקטוס ידני 1.2

סיטרואן קקטוס זכה לשפע של שבחים בעיתונות הרכב העולמית וגם בעיתונות הרכב הישראלית הודות לעובדה שמדובר ברכב כביש שטח שהוא למעשה מחווה לדגמי סיטרואן הקלאסיים של שנות החמישים והשישים. העיצוב המיוחד מתחיל בדלתות, שמכוסות בבועות גומי מיוחדות שמונעות מכות בחניה ומסתיים בתא הנוסעים שהמושבים בו מעוצבים כך שיראו כמו כורסאות. הנהג שולט במידע באמצעות מסך מגע גדול שמונע את הצורך בכפתורים מיותרים ותא הנוסעים מלא בפתרונות חכמים ותאי אחסון סודיים. הקקטוס מיועד במיוחד לחובבי נהיגה הודות לעובדה שניתן להשיג אותו בגרסה ידנית אשר מצוידת במנוע חסכוני במיוחד בנפח 1.2 ליטרים.

סיטרואן קקטוס במבחן ארוך טווח: דיווח שלישי. קינן כהן, ניר בן טובים
סיטרואן קקטוס/ניר בן טובים, קינן כהן
וואלה! NEWS בשיתוף CarBay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully