וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו רוברטס רוכב המוטו 2 של הונדה מגיע לישראל

19.2.2018 / 14:55

אירוח של ספורטאים בינלאומיים בישראל הוא תמיד אירוע משמח, מפגש ישיר שלו עם חובבי הרכיבה הספורטיבית - זה כבר משהו אחר לגמרי. ג'ו רוברטס האמריקני, רוכב קבוצת הונדה RW ההולנדית בסבב המוטו 2 מגיע כאורח מאיר, יבואנית הונדה ו-AD מוטורספורט

ג'ו רוברטס רוכב המוטו2 בישראל. יח"צ, ניר בן טובים
ג'ו רוברטס, השנה עם עונה מלאה וחסות של REV'IT/ניר בן טובים, יח"צ

רגע לפני שהרמזור האדום כבה ועונת המוטו GP מזנקת ל-2018 בקטאר ב-18.3 מגיע לישראל רוכב המוטו 2 של קבוצת הונדה RW ובן החסות של יצרנית ציוד הרכיבה REV'IT - ג'ו רוברטס. יחד איתו יגיעו בכירים נוספים בקבוצת המירוצים LCR, בהם לוצ'יו צ'קינלו, הבעלים של קבוצת הונדה LCR ומנהלה המסחרי של הקבוצה פאביו אלברטי וכן איתן בוטבול, מנתוני החסות לקבוצה והסוכן של ג'ו רוברטס.

רוברטס בן ה-20 זכה בשנת 2015 באליפות ארצות הברית בקטגורית סופרסטוק 600 בשנת 2015 ובעונת 2017, הראשונה שלו בסבב המוטו 2 השתתף בחמישה מירוצים בעונה הקודמת. השנה הוא עומד להתחרות כרוכב קבוע בקטגוריית מוטו 2 ויהיה לאמריקני היחיד בה.

רוברטס, שישהה בישראל מספר ימים יתחיל את הסבב המקומי בביקור ומפגש מיוחד עם לקוחות AD מוטורספורט, יבואנית ביגוד הרכיבה REV'IT, שמשמשת גם ספונסרית לרוכב בעונת 2018. האירוע שיערך בחנות שברוחב שוקן 15 בתל אביב החל מהשעה 19:00 ילווה במוזיקה, אוכל וכמובן מפגש עם רוברטס, מי יודע, אולי זו ההזדמנות לקבל חתימה שתהייה שווה הרבה מאוד על ציוד הרכיבה שלכם. במקביל לאירוע, יינתנו הנחות על כל הציוד בחנות ובין רוכשי החליפות באירוע יזכו שניים בהדרכת VIP של רוברטס ביום הרכיבה שיערך ביום שבת ה-24.2 במסלול בערד.

יום הרכיבה המיוחד הינו יוזמה משותפת של "מאיר" יבואנית הונדה לישראל, ההתאחדות לספורט מוטורי, APEX Motorsport Agency ובתמיכת משרד הספורט, ובו מוזמנים הרוכבים הישראלים להשתתף בסדנת רכיבה עיונית ורכיבה משותפת בהדרכתו של רוברטס במסלול המירוצים החדש בערד. האירוע פתוח לכלל הרוכבים בכפוף להרשמה ובעלות של 400 שקלים למשתתף. רוכבי הונדה מוזמנים להשתתף ביום הרכיבה הראשון (בסדנה העיונית) ללא תשלום ביום שישי ה-23.2.

לפרטים נוספים והרשמה:
אירוע הרכיבה בשישי לרוכבי הונדה
אירוע הרכיבה הפתוח ביום שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully