וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן הדיגיטלי: הוצג פולקסווגן טוארג החדש

25.3.2018 / 8:00

פולסווגן חשפה את הדור החדש של הקרוסאובר המפואר טוארג עם שלל חידושים במערכות הפנים, הבטיחות וההינע. בישראל לקראת סוף השנה

אתר יצרן

באירוע שהתקיים במהלך הסופ"ש בסין, חשפה פולקסווגן את הגלגול החדש של הקרוסאובר טוארג. כמו רבים מדגמי הכביש-שטח החדשים של VW, הטוארג מבצע קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת מכלוליו, עיצובו, הנדסת האנוש וההגנה על הנוסעים. בפולקסווגן מסרו עד היום למעלה ממיליון יחידות של הטוארג על פני שני הדורות שלו.

הדור השלישי למשפחת הטוארג גדל רק במעט לעומת קודמו; הצמיחה ניכרת ברוחב ובאורך, עם תוספת סמלית של ס"מ בודדים בסעיפים אלו. הוא גם קל מהדור השני בזכות שילוב תרכובות אלומיניום (מעל 48%) וכן נפחו של תא המטען עומד כעת 697 ל' ועד יותר מ-800 ל' בעל קיפול השורה השנייה.

תא הנוסעים הוא המקום בו תמצאו את מרב תשומת הלב שהוקדשה לטוארג 2018. בפולקסווגן הציגו במעמד החשיפה את הקונספט ה"דיגיטלי" עם צג מרכזי בטכנולוגיות ה- Innovision Cockpit עם שני צגים אינטגרליים 12 אינטש ו-15 אינטש ש"זורמים אחד לשני". בפולקסווגן מספרים על מערכת הפעלה ש"מתאימה עצמה לנהג" ולא להפך (מה שזה לא אומר...), עם כיול ממוקד לצרכיו בכל הקשור לתאימות מידע, טלפון ובידור.

הטוארג מצויד כמעט בכל בקרות הבטיחות האקטיביות שקיימות ב-VW; זה אומר שמלבד בקרה בלימה אוטונומית, סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, נהיגה אוטונמית למחצה (כחלק מבקרת השיוט החכמה) וכדומה, לטוארג גם ראיית לילה מבוססת מצלמות ותאורת LED מטריקס IQ אדפטיבית והתרעות על גבי תצוגה עלית מתקדמת.

בתחילת דרכו הוא יושק עם צמד מנועי ששה צילינדרים טורבו דיזל (231-286 כ"ס) ומנוע בנזין ששה צילינדרים בהספק מרבי של 340 כ"ס. בקצה ההיצע יוצב מנוע ה-V8 טורבו-דיזל לו תפוקה מרבית של 420 כ"ס. המנוע שאולי יקרוץ לרבים בהמשך הדרך הוא דגם הפלאג-אין (טעינה מהשקע), כשלזה 367 כוחות סוס וטווח נסיעה שימושי על הסוללות. גרסה זו תשווק בסין הרבה לפני שאר העולם, אולם עדיין אין תאריך השקה משוער באירופה. כל הדגמים של הטוארג מגיעים עם הנעה כפולה בחיבור לתיבת 8 הילוכים דו-מצמדית.

סוללת רכבי הכביש-שטח של פולקסווגן נמצאת במגמת התחזקות; הטוארג מצטרף אל טיגואן החדש, ה-T-רוק, ה-טיגואן אול-ספייס (7 מושבים), ובארה"ב אל פולקסווגן אטלס המגודל ובסין משווקים הגרמנים את פולקסווגן טרמונט. בקרוב יושק גם קרוסאובר קומפקטי בשם T-קרוס (בהשראת פולו) ובשנת 2020 תשווק החברה גם את ה-ID קרוז - הקרוסאובר החשמלי הראשון של פולקסווגן.

את הטוארג החדש נראה בישראל ברבעון האחרון של שנת 2018, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית צ'מפיון מוטורס.

פולקסווגן טוארג 2018. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן טוארג החדש. דור שלישי/אתר יצרן, יצרן
פולקסווגן טוארג 2018. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן טוארג 2018/אתר יצרן, יצרן
פולקסווגן טוארג 2018. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן טוארג 2018/אתר יצרן, יצרן
פולקסווגן טוארג 2018. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן טוארג 2018/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully