וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים את תל אביב לטוקיו: הסיבוב המפנק של המסעדן הכי יפני בישראל

2.4.2018 / 7:49

אלכסנדר כהן ו"יאקימונו" שלו מנחילים לישראל את התרבות היפנית דרך האוכל. יצאנו איתו לסיבוב בתל אביב ב-Lexus LS500 החדשה, כדי להבין איך פרפקציוניזם, תשוקה לטכנולוגיה מתקדמת ומגע יד אדם משפיעים לאט לאט גם על התרבות הישראלית. צפו

הפקה: YY productions

בימים שבהם סושי הוא כבר כמעט המאכל הלאומי וכל ילד יודע מה זה אינסייד אאוט, נעים להיזכר שפעם הכול היה פה אחרת, וכאן, איפה שאתה רואה את הסשימי, היו פעם רק בורקסים ופיתות. בשנים האחרונות התרבות היפנית חדרה עמוק לישראל, ולא מדובר רק במה שקורה בצלחת. ישראלים טסים יותר ויותר ליפן, רוכשים טכנולוגיה יפנית ומעדיפים מכוניות יפניות.

הרוח המנשבת מאחורי השלמות היפנית מכונה בפיהם אומוטנאשי (Omotenashi) - מושג המבטא הכנסת אורחים, מענה על צרכי הלקוח (או האורח) וירידה לפרטים שהוא עצמו לא העלה על דעתו - שלושה מנהגים שהם מקור לגאווה יפנית ומתקיימים ללא ציפייה לתמורה.

פרפקציוניזם, ירידה לפרטים ותשוקה לשלמות, וגם שילוב של טכנולוגיה סופר מתקדמת ומגע יד אדם מאפיינים את התרבות היפנית, ומסעדת "יאקימונו" שבתל אביב היא אחת ממבשריה בישראל. מי שמנצח עליה הוא המסעדן אלכסנדר כהן, שאביו הקים אותה והוא ממשיך את דרכו, וכמומחה לתרבות היפנית הוא מנחיל אותה לישראלים דרך האוכל והקודים הנלווים לתרבות האירוח היפנית. יצאנו עם כהן לסיבוב בתל אביב ב-Lexus LS500 החדשה, מכונית יוקרה שמבטאת הכי טוב את תרבות האירוח והעיצוב היפני, לסיבוב התל אביב שבו הוא מספר איך הגיעה הבשורה היפנית לישראל וכיצד הוא מתנתק מהסרוויסים הלחוצים.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully