וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע היברידי ועיצוב מעודכן: קיה ספורטאז' מחודש בישראל בסוף השנה

23.5.2018 / 10:59

טלקאר תשווק קיה ספורטאז' מחודש לקראת סוף השנה בישראל בתום מקצה עדכונים, המורכב משינויים קלים בעיצוב והוספת מנוע היברידי למחצה

קיה ספורטאז'. יצרן, אתר יצרן
קיה ספורטאז' מעודכן/אתר יצרן, יצרן

יבואנית דגמי קיה לישראל, קבוצת טלקאר, פרסמה היום (רביעי) כי בסוף השנה הנוכחית תחל לשווק בארץ את הקרוסאובר הפופולרי קיה ספורטאז' לאחר שזה עבר מקצה שדרוגים טכנולוגי שכולל ליטושים סמליים בעיצובו החיצוני ולראשונה, גם מנוע היברידי למחצה.

הספורטאז' המחודש לא יהיה שונה דרמטית מקודמו, לפחות בכל מה שקשור להופעה, שנותרה נאמנה למקור לפי התמונות שהופצו מטעם היצרן. על פרסומי החברה, הספורטאז' עודכן עם פגושים חדשים בשני קצותיו, חישוקים חדשים, תוספות קוסמטיות כמו חיפויי כרום לדלתות, חמישה גוונים חדשים ובדגם ה-GT ליין גם שבכה קדמית מובחנת ועיצוב מעודכן של בתי יחידות הערפל.

גולת הכותרת בספורטאז' המחודש נעוצה בסגל המנועים שלו, שמקבל חיזוק "סביבתי"; יחד עם מנועי הבנזין הסדרתיים, ישווק רכב הכביש-שטח הקוריאני גם עם מנוע היברידי, המבוסס על סולר, חשמל וסוללות. דגם זה ישווק רק עם מנוע 2.0 ל' בטכנולוגיית MILD HYBRID, כלומר שימוש במתנע-גנרטור, המניב הפחתה קלה בצריכת הדלק על ידי השבתה של מנוע הבערה במצב "שיוט" בכביש המהיר או בעצירה ברמזורים וקיזוז של כ-4% בזיהום האוויר ביחס למנוע סולר רגיל. מנוע ה-1.6 ל' דיזל בהספק של 115 או 136 כ"ס יחליף את מנוע ה-1.7 ל' טורבו דיזל הקיים, כשלזה תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות והנעה כפולה.

קיה ספורטאז'. יצרן, אתר יצרן
קיה ספורטאז'/אתר יצרן, יצרן
קיה ספורטאז'. יצרן, אתר יצרן
בתא הנוסעים ליטושים קלים באיכות החומרים והריפודים וכן הוספת גלגל הגה בעיצוב חדש/אתר יצרן, יצרן

מהיבואנית טלקאר נמסר כי יבוא הדגם ההיברידי נמצא בבחינה מול היצרן עם צפי נחיתה משוער ב-2019 בכפוף לאישורים רשמיים. כך או כך, בקיה אומרים שעד שנת 2025 יזניקו לפחות 16 כלי רכב עם טכנולוגיות הינע מתקדמות, בהם חמישה כלי רכב היברידיים, חמישה עם יכולת טעינה מהשקע (פלאג-אין), וחמישה כלי רכב חשמליים לחלוטין. בשנת 2020 ישווק גם רכב עם טכנולוגיית תא דלק.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully