וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר כוח בעיצוב עתידני: ב.מ.וו i8 המחודשת נחתה בישראל

21.6.2018 / 13:49

דלק מוטורס משיקה בישראל את ה-i8 קופה ו-רודסטר המחודשות עם עדכונים קוסמטיים קלים וחיזוק בהספק המנוע. המחירים, החל ב-840 אלף שקלים

ב.מ.וו i8 קופה. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו i8 המחודשת בישראל. חשמלית למחצה עם הנעה אחורית. הגג נפתח ונסגר ב-15 שניות ובמהירות של עד 50 קמ"ש/אתר יצרן, יצרן

כמעט 5 שנים אחרי שב.מ.וו הציגו את ה-i8 קופה הושקה בתחילת השנה בדטרויט מתיחת הפנים של מכונית הפלאג-אין הספורטיבית של היצרן הגרמני. גרסה זו ממשיכה להציע לנהגים מכונית ספורט ייחודית עם מנוע חשמלי בעל טווח נסיעה נקי ומוגדל של 50 קילומטרים (37 ק"מ בדגם שלפני העדכון), כשלצד זאת נעשו שינויים קוסמטיים ספורים וחלה עליה בעקומת הכוח. בימים אלו, היא נחתה בישראל.

כדי למצוא את ההבדלים לפני ואחרי מתיחת הפנים תאלצו לחטט עמוק בתוך הברזלים ובין הצינורות, מכוון שהמראה המקורי של ה-i8 נשמר כמעט ללא שינוי מלבד תוספת של תריסי אוויר אקטיביים בחרטום (גם אותם קשה לראות). כך גם תא הנוסעים אגב, שהינו מעין תגובה נגדית, כמעט מאופקת להופעה החיצונית המרהיבה של המכונית הזו.

אז מה בכל זאת? ובכן, השינוי הגדול ביותר נעשה במערכת המנועית של ה-i8; מנוע ה-1.5 ל' טורבו 3 בוכנות עדיין מחובר לשני מנועים חשמליים (אחד מלפנים והשני מאחור), אולם הצמד הזה מספק ל-i8 מעט יותר אנרגיות בעורקים. ההספק המרבי מטפס כעת מ-357 כוחות סוס ל-375 כוחות סוס ואת ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים ב-4.4 שניות בלבד בסיועה של תיבת ששה הילוכים אוטומטית פלנטרית. המהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-252 קמ"ש.

ב.מ.וו i8. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו i8/אתר יצרן, יצרן

דלק מוטורס תשווק את ה-i8 המחודשת על בסיס מרכב קופה ורודסטר עם כמה רמות אבזור. כל הגרסאות כוללות זוג מושבי ספורט בשילובי גוונים מודגשים (כתום-נחושת/אפור וכדומה) וברשימת המפרטים מערכת מדיה ראשית עם צג 8.8 אינטש, בלוטות', מערכות בטיחות חכמות, תצוגה עלית, מצלמות היקפיות ומערכת שמע של הרמן-קרדון. ניתן בתוספת תשלום להזמין את הרכב עם תאורת LED לייזר, חישוקי 20 אינטש בעיצוב ייחודי ועוד.

המחירים ל-ב.מ.וו i8 המחודשת בישראל:
גרסת קופה: 840 אלף שקלים.
גרסת רודסטר: 940 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully