וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קם לתחייה: שברולט חשפה 'בלייזר' חדש ל-2019

24.6.2018 / 11:43

שברולט בחרה באחד השמות האייקוניים ביותר לקרוסאובר החדש שלה; האם ה'בלייזר' החדש ינסה לחדש את גחלת השטח העתיקה, או שזה עוד מיחזור שיווקי של שם מן העבר?

שברולט בלייזר 2019. יצרן, אתר יצרן
מראה עדכני לחלוטין לבלייזר החדש/אתר יצרן, יצרן

המותגBlazer הוא אחד העמודים המרכזיים בפנתיאון השטח האמריקני, לא פחות מ'ברונקו', 'רנגלר' ואחרים. לא ייפלא לכן, שפרנסי GM בחרו בו כדי לקדם את מכירותיו העתידיות של הקרוסאובר החדש. התמונות הראשונות של שברולט בלייזר 2019 ציננו את התלהבותי מתחייתו של הבלייזר המיתולוגי, והמפרט הטכני שפך עלי דלי קרח; לא שטח ולא נעליים, לפנינו עוד קרוסאובר עירוני שיתברג בין Equinox הקומפקטי ו- Traverseהמשפחתי-גדול. וכי מה חשבתי לעצמי?

האמת היא שאין לי מה להתלונן על אנשי השיווק של שברולט; למרות הצלחתו של היריב לשעבר ג'יפ רנגלר, הם יודעים שהיום לא צריך רכבי שטח מסוקסים. הלקוחות חוזרים אל הכביש ומחפשים עיצובים מוחצנים, פינוקים אורבניים ומנועים נקיים. יכול אני להתלונן על שהם פוגעים בשם המפורש אבל אם לנד רובר יכולה לקרוא ל-איווק בשם ריינג' רובר, ול-ספורט בשם 'דיסקברי', אז בטוח שלשברולט מותר לקרוא לקרוסאובר חדש בשם 'בלייזר'. הכול שיווק, הכול מילים, Fake names.

שברולט בלייזר 2019. יצרן, אתר יצרן
עיצוב הפנים מרשים ומושקע מאוד/אתר יצרן, יצרן

הודעת שברולט מדברת על עיצוב מוחצן המושך תשומת לב, ועל השלמת ליין הקרוסאוברים של החברה באמצעות הרכב החדש. ואכן, המרכב השרירני מרשים ומגולף בכוחנות, זה לא יהיה קרוסאובר הנחבא אל הכלים. יש לבלייזר החדש נוכחות כביש רצינית, וגם תא הנוסעים נראה יצירתי ומפנק. מתחת לקליפה הנוצצת מתחבא מנוע 'אקוטק' 2.5 ליטר 4-בוכנות 193 כוח סוס, ואופציה למנוע 6V בנפח 3.6 ליטר, 305 כ"ס. תיבת 9-הילוכים תדאג להעברת הכוח ולתצרוכת דלק נמוכה, במונחים אמריקניים כמובן. תהיה אופציה לגרסת AWD לשימוש באזורים מושלגים. הבלייזר החדש יושב על פלטפורמת קדילאק 5XT, כך שניתן להיות אופטימיים לגבי הנאת הנהיגה שהוא יספק.

שברולט בלייזר 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט בלייזר 2019/אתר יצרן, יצרן

גרסת RS הספורטיבית תזכה לצבע כול-שחור. יוצעו חישוקים במידות של 18 עד 21 אינץ'. מצלמת וידיאו אחורית תקל על רתימת נגרר, ונהיגה לאחור. מחברת UMI יבואנית שברולט לישראל, נמסר: "הבלייזר החדש צפוי להיות אחד הדגמים המובילים של GM בשנים הקרובות, אנחנו מצפים להגעתו לישראל בתחילת 2019".

שברולט בלייזר 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט בלייזר 2019/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully