וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום כיפור של הנהגים: הסליחות שצריך לבקש בכביש

18.9.2018 / 10:20

עוצרים "רק לרגע" וחוסמים את התנועה, נדחפים לראש התור, לא מאותתים, זוחלים בנתיב השמאלי? אלו רק חלק מהדברים שנהגים גרועים עושים לכולנו בכביש וביום כיפור חייבים לבקש סליחה. כולל דברי חז"ל

הנהגים שצריכים לבקש סליחה. ShutterStock, ShutterStock
והיו מאחלים זה לזה ישראל גמר חתימה טובה ושנה טובה/ShutterStock, ShutterStock

אוטוטו, יתכנסו המוני בית ישראל בבתי הכנסת לפתיחת מרתון התפילות ליום הכיפורים. בתפילת "כל נדרי" הפותחת את סדר התפילות ליום זה נאמר "על דעת המקום ועל דעת הקהל, אנו מתירים להתפלל עם העבריינים" מיהו עבריין? "ועבריין נקרא מי שעבר על גזירת ציבור" כך לפי ה"חפץ חיים". עכשיו אחרי שצלחנו את מנת היהדות החודשית שלנו, אפשר לעבור לנושא המרכזי - אותם "עוברים על גזירות הציבור".

אנחנו רואים אותם כל יום, בכל מקום, הם הנהגים הגרועים ביותר שיש ובאופן מעורר השתאות, מצליחים להתעלות על עצמם בכל פעם. גם אם מנסים לשפוט אותם לכף זכות, להגיד לעצמנו שהם לא שמים לב, סתם נהגים גרועים או פשוט אנשים מאוד טיפשים שהצליחו להסתנן ובכל זאת לקבל רישיון נהיגה - זה קשה מאוד.

אז הנה הם, מצעד הנהגים הנוראיים, חסרי ההתחשבות, התרבות, החינוך וההבנה שמהם אנחנו מצפים לקבל בקשת סליחה ומחילה לשנה הבאה. מה איתנו? זה גם הזמן לחשבון נפש קטן משלנו, איפה אנחנו לפעמים עושים את הדברים האלו שמרגיזים אותנו כל כך, ולוקחים על עצמנו לפחות דבר אחד שבו נרצה לשפר את הנהיגה שלנו לשנה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully