וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ג'ימני מתרסק והגרמניות מצטיינות במבחני הריסוק

21.9.2018 / 10:45

שלושה דגמים הצפויים להגיע לישראל בקרוב נבחנו בסבב האחרון של ארגון EURO NCAP: סוזוקי ג'ימני, אודי A6 ופולקסווגן טוארג. בעוד הסוזוקי הסתפק בשלושה כוכבים קיבלו שתי הגרמניות חמישה כוכבים

מבחני ריסוק חדשים לסוזוקי, אודי ופולקסווגן. EURO NCAP,
סוזוקי ג'ימני, אודי A6, פולקסווגן טוארג במחנים החדשים של EURO NCAP/EURO NCAP

ארגון הבטיחות האירופי EURO NCAP פרסם את תוצאות המבחנים האחרונים שלו לחודש ספטמבר. בין המכוניות הנבחנות שלושה דגמים שחלקם כבר כאן וחלקם עתידים להגיע בקרוב מאוד. הארגון הוותיק מבצע סדרה של מבחני ריסוק הבודקים את רמת ההגנה על מבוגרים, ילדים, הולכי רכל וכן בדיקה של מערכות בטיחות מתקדמות. בכל אחד מהסעיפים ניתן למכונית ציון באחוזים, כאשר רף מינימלי "שווה" לכוכב בטיחות. שקלול הציונים מרכיב את הציון הסופי הניתן בדמות כוכבים לכל מכונית. בשנות קיומו הפכו כוכבי הבטיחות שהעניק ל"תקן", וכיום מכונית עם פחות מ-5 כוכבי ריסוק נחשבת לכזו המפגרת בתחום ההגנה.

ארבעה דגמים נבחנו בסבב המבחנים האחרון של הארגון שתוצאותיו התפרסמו כעת. סוזוקי ג'ימני החדש, רכב השטח הקטן והחסון בדור השני שלו, שעתיד להגיע בעוד מספר שבועות לישראל ובקרוב ננהג בו בהשקה העולמית שלו. אודי A6, מכונית הסאלון שכבר החלה להימכר בישראל ופולקסווגן טוארג, ה-SUV פרימיום שגם הוא צפוי להגיע בקרוב. רכב רביעי שנבחן הוא פורד קונקט, הטנדרון של פורד שאינו משווק בישראל בדור הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully