וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין ואנטג': תכינו 1.5 מיליון

18.10.2018 / 7:06

עם מראה שהולך להעלות משמעותית את מקרי הצוואר התפוס, צליל שיגרום לכם לזרוק את האוזניות לפח ותג מחיר שיעשה סחרחורת לעו"ש: קבלו את אסטון מרטין ואנטג' החדשה

נהיגה ראשונה: אסטון מרטין ואנטג'. יצרן, אתר יצרן
זו מכונית ספורט בדיוק לפי הספר/אתר יצרן, יצרן

אחרי קדנציה של 12 שנים, פינתה הואנטג' הקודמת את מקומה ליורשת. הדור הנוכחי, ממשיך במסורת ארוכת השנים של מכונית מתוצרת אסטון מרטין שהן יצירות אומנות על גלגלים - אבל ביחס לואנטג' היוצאת מסמלת גם שינוי כיוון של ממש. שכן היא תוכננה, נבנתה וגם נוסעת הרבה יותר כמו מכונית ספורט קטנה מאשר מכונית GT גדולה כמו שראינו מאסטון מרטין בעבר.

על מנת לעשות את השינוי הזה היא לא רק חוסכת משקל בכל פינה אפשרית כמו לוותר על כפתור פתיחה חיצוני לתא המטען, אלא גם בנויה באופן אחר לגמרי, עם תת שלדה אחורית המרותכת לשלדה -מה שמאפשר לה להציג קשיחות ועמידות בכוחות הפיתול בנהיגה תובענית. הנהג יושב ממש במרכז המכונית המשתרעת על 447 ס"מ וס"מ בודד נמוך יותר מאשר ב-DB11 עליה היא מבוססת.

נהיגה ראשונה: אסטון מרטין ואנטג'. יצרן, אתר יצרן
הכינו את הצווארים/אתר יצרן, יצרן

המנוע שלה, V8 בנפח 4.0 ליטרים טווין טורבו מגיע ממדף המנועים של מרצדס AMG ומפיק 510 כ"ס. המיקום שלו, הרבה מאחורי הגלגלים הקדמיים מאפשר לה למקם גם אותו, כמו את הנהג, כמה שיותר קרוב למרכז המכונית. ההנעה היא אחורית, כראוי וכמצופה ממכונית ספורט, תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית, ואולי תחשבו שזה דווקא פחות ראוי למכונית ספורט - אבל התיבה הזו של ZF על שמונת ההילוכים שלה - בואו, ככה עושים תיבת הילוכים.

התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 3.6 שניות ובכביש לא ארוך במיוחד כבר תוכלו להגיע למהירות המירבית שלה - 314 קמ"ש.

עוד באותו נושא

משהו מהסרטים: המכונית האייקונית של ג'יימס בונד קמה לתחיה

לכתבה המלאה
נהיגה ראשונה: אסטון מרטין ואנטג'. קינן כהן, ניר בן טובים
מנוע V8 מגיע ממרצדס עם 510 סוסים/ניר בן טובים, קינן כהן

על מה שיש בתא הנוסעים, מה אהבנו ומה אהבנו פחות וכמה טוב היא נוסעת תוכלו לקרוא בכתבה הזו. מה עוד צריך לדעת? אה כן, אין לה מערכות בטיחות, טוב כמעט אין, יש מערכת לניטור שטחים מתים ומובילאיי שגם זה פשוט כי היו חייבים - אחינו - זו מכונית לנהג, ורק כזה שראוי לה.

המחיר? תכינו 1.5 מיליון שקלים, שכולל גם חבילת שירות וטיפולים ל-5 שנים, אתה יכול לצחוק, אבל תציץ רגע מהחלון של האוטובוס - זה כנראה שווה יותר מהמכוניות מסביבך ביחד.

נהיגה ראשונה: אסטון מרטין ואנטג'. יצרן, אתר יצרן
בין מכונית מירוץ לתא טייס של חללית/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully