וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאריס RS1 חד מושבי: משאבת האדרנלין לטיסות סולו

ג'וי בירן

18.10.2018 / 9:38

פולאריס הציתה את שוק ה'צד בצד" בישראל ועכשיו היא מחזירה את גלגלי ההיסטוריה לאחור, עםRZR RS1 חד-מושבי, האמור להיות עוד יותר קיצוני מאחיו הדו-מושביים. האמנם?

פולאריס RZR RS1 במבחן. דודי מוסקוביץ', ניר בן טובים
ג'וי וה-RS1 בביצוע הכי מרגש ל"עוף גוזל", אל תחמיצו/ניר בן טובים, דודי מוסקוביץ'

למעלה מעשור חלף מאז ביצעה פולאריס מהפיכה בתחום רכבי ה"פאן" הטהור בעולם; זה היה ה-RZR800 ששינה את פני האטרף ללא היכר, מנגיש לחובבי שטח את עולם הנהיגה הספורטיבית והקזת האנדרנלין. רגעי השיא הללו כבר לא היו שמורים רק לאלופי מוטוקרוס, אלופי ראלי או מתחרי שטח מקצוענים. החל מאותו יום יכול כל אחד יכול להרגיש כמו קולין מקריי - או יותר נכון, רובי גורדון.


RZR 800 היה יריית הפתיחה למרוץ החימוש הגדול; המתחרים לא שקטו על שמריהם והציגו כלים דומים, תוך שהם מרחיבים את קטגוריית ה-SBS (אחד לצד השני), בניגוד ל"אחד מאחורי השני" כפי שהיה נהוג בעולם הטרקטורונים. מרוץ החימוש התבטא בעיקר בשיפור מערכות המתלים לכאלו הבנויות בדומה לנהוג ב"טרופי טראקס" מקצועיות, והגדלת הספקי המנועים עד כ-170 כוח סוס לדגמי הטורבו העכשוויים. רכבי הקצה של הקטגוריה מעניקים ערמות של הנאה ואטרף שקשה למצוא בכלים אחרים, בוודאי לא בנגישות כזו ובמחיר כזה... במקביל הוצעו גם גרסאות 4-מושביות וכמובן, אין סוף שיפורים ומוצרי "אפטר-מרקט" שייחדו ושיפרו את הכלים עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully