וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה משייח': המציאות המשומשות של דובאי

22.10.2018 / 6:30

פרארי F12 ב-720 אלף שקלים, ב.מ.וו M2 ב-200 אלף שקלים או סתם קיה ספורטאג' במצב דנדש ב-40 אלף שקלים? שיטוט אקראי בלוח המכוניות המשומשות של דובאי ואיחוד האמירויות הוא כאב לב גדול

המציאות המשומשות של דובאי. צילום מסך, ניר בן טובים
רק תבחר, אקזוטיקה במחיר משפחתית/ניר בן טובים, צילום מסך

נתחיל מהסוף, אל תשאלו איך הגענו לשם, איזו שיחה ניהלנו כדי לחשוב על זה בכלל ולמה אנחנו מחפשים מכוניות משומשות בדובאי, ואנחנו מצידנו לא נספר לכם שקרים שכוללים בגדי טניס, ודרכונים מזויפים. אבל כן יצא לנו להגיע בדרך נפתלת לאתר DUBIZZLE שהוא ה"יד2" המקומית של נסיכויות המפרץ, המקום אליו הולכות מכוניות העל המופרעות ביותר ושאר מותגי האולטרה יוקרה כי לשכון במוסכי ענק. עם שער המרה של כמעט 1:1 לשקל הישראלי, היה קל מאוד להבין באיזה גן עדן מוטורי האנשים חיים שם, נכון, לא היינו מחליפים איתם מקום לרגע, אבל היי, אף אחד אמר שאסור לחלום נכון?

אז חבשנו פאה גרועה, הדבקנו שפם ויצאנו לסיבוב קניות דמיוני, עם השוואות למחיר ה"מציאות" האלו למחיר המחירון המקומי שלהם אצלנו ב"יד 2". הכינו את הממחטות. אגב, ריחמנו עליכם ולא שמנו פה את היציאות המופרעות באמת כמו שלל רולס רויסים מצופות זהב, שאנחנו מודים, קצת הקאנו בפה ומהר המשכנו הלאה או למבורגיני עם עבודות יהלומים ששוות כמו התל"ג של מדינה קטנה באפריקה וכן הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully