וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דיסקברי מתחזק

12.11.2018 / 11:25

חברת המזרח מודיעה על תחילת שיווק לנד רובר דיסקברי בשידוך למנוע 3.0 ליטר דיזל חדש ומשופר בעל 306 כ"ס, כמו גם שורת עדכוני אבזור

מנוע חדש ללנד רובר דיסקברי. יצרן, אתר יצרן
הכוח עולה מ-258 ל-306 כ"ס בזכות שורת שיפורים במנוע ה-V6 דיזל/אתר יצרן, יצרן

אם נדמה לכם שלאחרונה אתם שומעים על יותר ויותר עדכוני מנועים, בעיקר בקרב יצרניות היוקרה, זה לא מקרי. כניסתם לתוקף של תקני מדידת המזהמים החדשים, המחמירים בהרבה מאלו שהיו בעבר ובמיוחד כנגד כלי רכב בעלי מנועי דיזל, מריצים את מחלקות ההנדסה והפיתוח להציג גרסאות נקיות יותר שלהם. אבל לא רק נקיות, אלא גם חזקות יותר.

כך, גם לנד רובר דיסקברי מתעדכן ומעתה, את מנוע ה-3.0 ליטרים הקודם מחליף מנוע 3.0 ליטרים... אבל השיפור הוא לא בנפח, אלא בהספק והמומנט. מעתה ישווק הדיסקברי עם מנוע עדכני, ששומר על תצורת ה-V6 שלו, אבל עם מערכת הזרקה מדויקת יותר, סעפת יניקה עם שני מצנני ביניים ומסנני חלקיקים טובים יותר. ההספק עולה מ-258 כ"ס ל-306 כ"ס. מרשימה לא פחות היא הקפיצה בנתון המומנט מ-61.2 ל-71.3 קג"מ. הביצועים שופרו עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות לעומת 8.1 שניות במנוע הקודם.

מנוע חדש ללנד רובר דיסקברי. יצרן, אתר יצרן
רמת הגימור SE נוספת להיצע של המנוע הגדול/אתר יצרן, יצרן

מלבד השיפור במנוע, מקבל הדיסקברי גם עדכוני אבזור בטיחות, מעתה ישווק הדגם עם תיקון סטייה מנתיב, שליטה אטומטית על עוצמת התאורה, בקרת שיוט אדפטיבית, חניה אוטומטית וגם מערכת ה- Clear Exit Detection הסורקת את השטח מאחורי הרכב ומתריעה במידה והיא מזהה רוכב אופניים, אופנוע או כלי רכב המתקרבים ועלולים לפגוע ביוצאים מהמכונית.

עוד באותו נושא:
- חוגגים 70 בשטח עם לנד רובר
- חזיז ורעם: נהיגה ראשונה בריינג' ספורט SVR

הדיסקברי 3.0 ליטרים יוסיף להימכר ברמות הגימור HSE ו-HSE LUXURY כבעבר, אך לאלו נוספת גם רמת גימור SE שתהייה רמת הכניסה, מחיר גרסה זו יהיה 612 אלף שקלים.
רמת הגימור HSE תעלה 688 אלף שקלים וה-HSE LUXURY תעלה 775 אלף שקלים (עליה של 20,00 ו-10,000 שקלים ביחס למנוע הקודם בהתאמה).

את עדכון האבזור מקבלת גם גרסת ה-2.0 ליטר 240 כ"ס של הדיסקברי שתמשיך להימכר במחיר של החל מ-578 אלף שקלים.

עוד באותו נושא

"תמונות ריגול" ללנד רובר דיפנדר החדש

לכתבה המלאה
מנוע חדש ללנד רובר דיסקברי. יצרן, אתר יצרן
מנוע חדש ללנד רובר דיסקברי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully