וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו זואי המחודשת בישראל

18.11.2018 / 14:22

קרסו מוטורס מודיעה על תחילת שיווק מכונית הסופר מיני החשמלית זואי בגרסת R110. הטווח המוצהר עומד על 300 ק"מ והמחיר על 125 אלף שקלים

רנו זואי המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
רנו זואי, מתחדשת עם יותר כוח וטווח בפחות כסף/אתר יצרן, יצרן

רנו זואי, הסופר מיני החשמלית של רנו מסתובבת פה כבר לא מעט זמן, אבל לרוב נותרה מתחת לרדאר. למה? יכולות להיות לזה כמה תשובות, כל אחת מהן טובה בפני עצמה. זו יכולה להיות הרתיעה הבסיסית ממכונית חשמלית בשוק שמרן כישראל. זו יכולה להיות היעדרה של תשתית טעינה חשמלית. זו יכולה להיות הקונוטציה הראשונה שעולה לכם לראש למשמע השילוב רנו ומכונית חשמלית - בטר פלייס. לא משנה מה הסיבה, המספרים מדברים בפני עצמם. עם 105 יחידות בכל שנת 2017 ו-121 יחידות נכון לאוקטובר 2018.

כעת, מתחילה היבואנית קרסו מוטורס בשיווק הגרסה המחודשת של המכונית, זו נשענת על אותו מרכב אך מקבלת בעיקר יחידת הנעה חזקה ובעלת טווח משופר וחשוב לא פחות מפחיתה 20 אלף שקלים ממחירה הקודם.

רנו זואי המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
מבוססת על הקליאו ודומה במימדים לסופר מיני מן השורה/אתר יצרן, יצרן

עם אורך של 409 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ, 156 ס"מ לגובה ו-259 ס"מ בבסיס הגלגלים מידותיה הן כשל סופר מיני כדוגמת רנו קליאו, פולקסווגן פולו ואחרות. תא המטען גם הוא מכובד עם 338 ליטרים.

השינוי המשמעותי כאמור הוא ביחידת ההנעה עמה משווקת המכונית. עד כה הספק הדגם בגרסת ה-ZE22 עמד על 88 כ"ס ו-22.4 קג"מ, טווח מוצהר של 240 ק"מ, תאוצה ל-100 קמ"ש ארכה 13.5 שניות והמהירות המירבית עמדה על 135 קמ"ש. מעתה תשווק המכונית עם דגם מנוע חזק יותר שיציע 109 כ"ס ו-22.9 קג"מ, קיבולת הסוללה שעלתה מ-22 ל-41 קילוואט-שעה מספקת טווח מוצהר של 305 ק"מ והביצועים הם עדיין 135 קמ"ש מירביים, אבל התאוצה ל-100 קמ"ש היא 11.4 שניות. המשקל עדיין גבוה מאוד, עם 1,575 ק"ג היא שוקלת כחצי טון יותר ממכוניות כמו מאזדה 2 למשל.

זמן הטעינה מעמדת טעינה ייעודית של 22 קילוואט יעמוד על כשעתיים לסוללה מלאה.

עוד באותו נושא

החל שיווק רנו מגאן גראן טור

לכתבה המלאה
רנו זואי המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
רנו זואי המחודשת בישראל/אתר יצרן, יצרן

מבחינת אבזור, מגיעה הזואי עם לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים, מפתח חכם, בקרת שיוט, מסך מגע 7 אינץ' למערכת המולטימדיה, חישוקי 16 אינץ', תאורת יום לד, וגם מערכת לניהול מיזוג האוויר בזמן טעינה, כך שניתן לכוון את המכונית להמתין לכם ממוזגת ולא "לבזבז" חשמל יקר על מערכת המיזוג.

למרות 5 כוכבים במבחני הריסוק, עם ארבע כריות אוויר, לא כל מערכת בטיחות אקטיבית אחת לרפואה מלבד מערכת התראה בהתקנה מקומית, זוכה הזואי גם בדגם המעודכן בציון 0 בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה.

רנו זואי המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
305 ק"מ מוצהרים בטווח הנסיעה/אתר יצרן, יצרן

אחד החסמים המרכזיים לחדירתה של הזואי בזמנו היה מחיר גבוה מאוד של כ-140 אלף שקלים, עשרות אלפי שקלים יותר מסופר מיני מצוינת מקבילה. עם הפחתה של כ-20 אלף שקלים ממחירה ועם שיפור ניכר בטווח הנסיעה שלה, תנסה הזואי ב-125 אלף שקלים להוות אלטרנטיבה טובה יותר למכונית הבנזין הרגילה לצרכן המודע אקולוגית.

לזואי אחריות של שלוש שנים או 100 אלף ק"מ למכונית ו-8 שנים או 160 אלף ק"מ לסוללות ולמערכת ההנעה החשמלית.

רנו זואי המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
רנו זואי המחודשת בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully