וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מאשרת: ה-GT-R50 מגיעה לייצור

11.12.2018 / 5:39

חגיגות ה-50 לאיטלדיזיין וניסאן GT-R יצרו לפני כחצי שנה את מכונית התצוגה המופרכת ה-GT-R50, אבל עכשיו היא מתעלה על עצמה ומכריזה - אנחנו מייצרים אותה

ניסאן מאשרת: GT-R50 ליצור. יצרן, אתר יצרן
פחות קיצונית ממכונית התצוגה ועדיין, לא דומה לשום דבר אחר/אתר יצרן, יצרן

האמת, היינו סקפטיים מאוד. כאשר ניסאן ואיטלדיזיין הציגו ביולי האחרון את המכונית שחוגגת יובל לסדנה ול-GT-R היה ברור שהסיכויים שהמכונית הזו תגיע לייצור באיזו שהיא צורה פשוט לא קיים.

אז טעינו, לא ממש, אבל טעינו. כי ניסאן הודיעה כי היא בהחלט מתכוונת לשחרר את המכונית הזו לשיווק, אבל במהדורה מוגבלת מאוד של 50 יחידות בלבד.

המכונית מוגדרת על ידי ניסאן כביטוי המוחלט של ה-GT-R ולכן גם התאמצה מאוד שהעיצוב החיצוני יישאר דומה ככל האפשר לזה של מכונית התצוגה. אבל בכל זאת יש כמה שינויים, בעוד מכונית הקונספט הוצגה בשילוב צבעים של אפור וזהב, בגרסת הייצור יוכלו הלקוחות לבחור כל שילוב צבעים שירצו.

ניסאן מאשרת: GT-R50 ליצור. יצרן, אתר יצרן
המכונית רחבה וארוכה יותר מהדגם הרגיל וקו הגג נמוך יותר/אתר יצרן, יצרן

בעוד ניסאן וחטיבת הספורט שלה "ניסמו" אחראית על יחידת הכוח, איטלדיזיין אחראית על הפיתוח, העיצוב והבניה של המכונית. השינויים ביחס ל-GT-R הרגילה רבים מאוד, כולל פנסי החזית המשוכים אחורה, גג מונמך, פתחי האוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים בעיצוב לו הם קוראים "חרב סמוראי", כנף אחורית אדירה. העיצוב הדרמטי מביא לכך שהמכונית ארוכה ב-9 ס"מ מהדגם הרגיל ורחבה יותר ב-10 ס"מ, הגג נמוך יותר ב-6 ס"מ. תא הנוסעים מתייחד בשני סוגי סיבי פחמן בקונסולה המרכזית ומושבים בשילוב עור איטלקי ואלקנטרה.

עוד באותו נושא

ניסאן GT-R50: כשנינג'ה וסדנה איטלקית נפגשים ביום הולדת

לכתבה המלאה
ניסאן מאשרת: GT-R50 ליצור. יצרן, אתר יצרן
לפרארי יש סיבי פחמן? חובבנים, פה יש שני סוגים של סיבי פחמן.../אתר יצרן, יצרן

מה לגבי המנוע? זה נשאר לטיפולה של ניסמו, מנוע ה-V6 בנפח 3.8 ליטרים עם מגדש הטורבו הכפול מייצר כאן 720 כ"ס זינוק משמעותי מ-570 הסוסים של הדגם הרגיל והמומנט עולה מ-64.5 ל-79.5 קג"מ. כדי להתמודד עם תוספת הסוסים תיבת ששת ההילוכים כפולת המצמד מתחזקת כמו גם גל ההינע שמעביר את כוח לארבעת הגלגלים על חישוקי 21 האינץ'. בלמים צפים של ברמבו עם שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור אחראים על הבלימה ובולמי בילשטיין אדפטיבים על השיכוך.

ניסאן מאשרת: GT-R50 ליצור. יצרן, אתר יצרן
720 כ"ס, כן זה נראה לנו מספיק חזק/אתר יצרן, יצרן

"התגובות שקיבלנו ממעריצי ה-GT-R וגם מלקוחות פוטנציאליים של ה-GT-R50 עלו על הציפיות שלנו" אומר בוב ליישלי המנהל העולמי של מכוניות הספורט בניסאן. אם גם אתם רואים את עצמכם בתור לקוחות פוטנציאליים, אתם מוזמנים להגיע לאתר הרשמי של ה-GT-R50 ולהזמין אחת.

נשאר רק לסגור את עניין המחיר, בעוד ה-GT-R עולה בישראל 880 אלף שקלים והיא חבילה מצוינת של שקל לביצועים, ה-GT-R50 מתחילה ב-900 אלף יורו המתרגמים באופן חופשי לקצת פחות מ-4 מיליון שקלים לפני מיסוי ותוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully