וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שהכי מפחיד אתכם בנהיגה בחורף

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

12.12.2018 / 8:12

העונה הגשומה הופכת את הכביש למסוכן ומאתגר יותר. בדקנו מה הכי מפחיד אתכם בנהיגה בחורף, איך אתם מתגברים על הקשיים ועד כמה אתם מודעים כללי הזהירות ולעזרה הטכנולוגית שיכולים להפוך את הנהיגה לבטוחה יותר. צפו

צילום מסך

אין ספק שנהיגה בחורף היא מורכבת ומאתגרת יותר מיתר עונות השנה. הגשמים הופכים את הכבישים לחלקים ומסוכנים יותר, הראות של תנאי הדרך פחות טובה, שעות החשכה המוקדמות מקשות עלינו לראות היטב את צדי הכביש ומזג האוויר הקר כופה עלינו ללבוש כמה שכבות של בגדים, ההופכים את הנהיגה למסורבלת יותר. בנוסף, סביר להניח שנפעיל חימום באוטו, וכזה קורה אחרי יום עבודה ארוך או שינה לא טובה בלילה אנו חשים עייפות והתגובות פחות חדות.

בנוסף, יש את סביבת הכביש שמאתגרת כל ימות השנה ובה מכוניות, אופנועים, אופניים חשמליים והולכי רגל. לכן הנהיגה חייבת להיות אטית יותר, המרחק מהמכוניות שלפנינו חייב להיות גדול יותר ותקינות המכונית היא תנאי הכרחי לנהיגה בטוחה יותר. בנוסף לאלה יש גם זוג עיניים טכנולוגיות שיכול לסייע לנו ולהפוך את הנהיגה לבטוחה יותר - מערכת הבטיחות של מובילאיי מתריעה מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה שלנו ושל כלי הרכב שסביבנו. החורף הזה הוא הזדמנות טובה להתקין מערכת בטיחות שכזאת, ואף ליהנות מהחזר של 1,500 שקלים על אגרת הרישוי השנתית של המכונית. בדקנו מה הכי מפחיד אתכם בנהיגה בחורף, איך אתם מתגברים על האתגר ועד כמה אתם מודעים לעזרה הטכנולוגית של המערכת.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully