וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה בישראל: אלו הדגמים החדשים

12.12.2018 / 5:00

טויוטה ישראל פרסמה את מחירי וגרסאות הדגמים החדשים אותם היא עתידה להשיק בישראל במהלך שנת 2019. התחזית: התחזקות משמעותית של תחום ההיברידיות

טויוטה מציגה: דגמי 2019. יצרן, אתר יצרן
טויוטה קורולה החדשה, גם היא מגיעה לפה ב-2019/אתר יצרן, יצרן

אחרי שחשפה בבכורה מקומית סטטית את דגמי 2019 שלה, מציגה יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל את התכנון שלה לשנה הבאה בהיבט הדגמים החדשים שיגיעו אלינו. עם יותר מכוניות היברידיות, יותר קישוריות מתקדמת ומערכות בטיחות.

הדגמים הבאים עתידים להגיע כבר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019, על חלקם אנו ננהג בהשקות העולמיות שלהם כבר בשבועות הבאים, בשאר הדגמים מדובר בעדכונים שגרתיים של אמצע חיי הדגם.

המכונית המרכזית בשורת החידושים היא כמובן טויוטה קורולה, המשפחתית הקומפקטית של טיוטה, שזהו לה הדור ה-12 חוזרת לאחד תחת השם "קורולה" את שלל הגרסאות (לאחר שפוצלה בין קורולה לתצורות הסדאן ו"אוריס" לסטיישן וההאצ'בק).

הדגם החדש יעשה שימוש בנגזרת של פלטפורמת ה-TNGA החדשה של טויוטה המציגה לטענת החברה שיפור בתחום הדינאמי, חיסכון במשקל ובידוד הרעשים. עוד תציע הקורולה החדשה שתי יחידות הנעה. 1.6 ליטר בנזין בהספק 132 כ"ס שישווק רק ברמת הגימור הבסיסית SUN, ו-1.8 ליטר היברידית בהספק משולב של 122 כ"ס שתוצע במספר רמות גימור. להערכת היבואן האחרונה אמורה להוות את החלק הארי של מכירות הדגם בישראל.

עוד תציע קורולה החדשה את חבילת הבטיחות של טויוטה בדור העדכני שלה הכולל שבע כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורים ושליטה על עוצמת התאורה.

מחיר הקורולה החדשה יתחיל ב-132 אלף שקלים. זהו מחיר לגרסת הבסיס, המשקף התייקרות של כ-2,000 שקלים ביחס למחיר הבסיס של הדגם הנוכחי.

טויוטה קורולה וראב4 החדשים. רונן טופלברג,
טויוטה ראב 4 החדש, דור חמישי לג'יפון של טיוטה/רונן טופלברג

דגם נוסף שמתחדש השנה הוא הראב 4, מי שבדור הראשון שלו היה אחראי במידה רבה לבריאה של קטגוריית הג'יפונים העירוניים. בדור החמישי שלו גם הוא עושה שימוש בפלטפורמת ה-TNGA החדשה וגם פה מערכת ההנעה ההיברידת משחקת תפקיד מרכזי.

בגרסה ההיברידית יניע את הראב 4 מנוע 2.5 ליטרים בהספק משולב של 218 כ"ס בהנעה קדמית או כפולה. בגרסת הבנזין הרגילה יעשה ראב 4 שימוש במנוע 2.0 ליטרים אטמוספרי בהספק 175 כ"ס ובהנעה כפולה.

האבזור יכלול בין השאר תאורת לד, מצלמת רוורס ובקרת אקלים מפוצלת וברמות הגימור הגבוהות גם מושבי עור, פתיחה ללא מגע של דלת תא המטען החשמלית ועוד בהתאם לרמת הגימור.

גם פה, סעיף הבטיחות מתרחב, עם שבע כריות אוויר והמערך המלא של בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה אוטומטית על התאורה וזיהוי תמרורים.

מחירו של הראב 4 החדש מתחיל ב-170 אלף שקלים לגרסה ההיברידית, ירידה של 20 אלף שקלים ביחס למחיר הדור ששווק עד כה.

עוד באותו נושא

טויוטה אייגו המחודשת: מבחן ראשון

לכתבה המלאה
מבחן משווה: טויוטה C-HR הייבריד נגד מיצובישי אקליפס-קרוס טורבו. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
עדכון אבזור לטויוטה C-HR גם הוא בדרך/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

עוד דגמים הצפויים להתרענן השנה הם היאריס, שתוצע במהדורת Y20 לציון 20 שנים ליאריס. היא תכלול מספר מאפייני עיצוב ותוספות אבזור שונות, בעיקר בתחום המולטימדיה. הג'יפון הקומפקטי C-HR מקבל עדכון אבזור בדמות מערכת ניווט של וויז שכעת תהייה מוטמעת במערכת המולטימדיה, משטח טעינה אלחוטי לנייד וכן החלפה של הגלגל החלופי בערכת ניפוח, מה שמוסיף 80 ליטרים לנפח תא המטען. מתיחת הפנים של טויוטה פריוס שהוצגה בתערוכת לוס אנג'לס תגיע גם היא במהלך המחצית הראשונה של שנת 2019 ותכלול עדכונים נוספים, ככל הנראה בתחומי האבזור והבטיחות המתקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully