וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

16.12.2018 / 6:22

הדור השביעי של ב.מ.וו 3 הוצג לאחרונה, מבטיח לחזור אל ה-DNA הספורטיבי של החברה הבווארית. בדקנו את "שלוש" החדשה על הכביש הציבורי ובמסלול המרוצים כדי לראות, עד כמה היא מושחזת?

אתר יצרן

סדרה 3 אינה הב.מ.וו היקרה או הגדולה ביותר אבל היא אייקון עולמי מזה 40 שנה, המכונית שהמציאה בזמנו את קטגוריית "המשפחתית הספורטיבית". עם 15,543,000 יחידות שנמכרו ברחבי העולם היא גם הב.מ.וו הנמכרת ביותר, מחזיקה כ-20% מהיקף מכירות היצרן. כאשר אתה משיק גרסה חדשה לאייקון מוטורי ועסקי אתה חייב להיות מדויק באופן מוחלט, כדי שלא לקלקל את מה שיש. הדור השביעי היה חייב להתמודד עם דימוי לא-הכי-ספורטיבי של הדגם היוצא, ולהגביר אטרקטיביות בשוק הנשלט על ידי תופעת הקרוסאוברים. ב.מ.וו מטפלת בנחשולי הקרוסאוברים בעזרת סדרהX המוצלחת, וכך יכלו מהנדסי ב.מ.וו להתמקד בעיקר - להציג דגם משודרג מבחינת יכולות הכביש, שיהיה ספורטיבי יותר מקודמו אבל ימשיך לפנק את לקוחותיו העירוניים.

נהיגה ראשונה: ב.מ.וו סדרה 4 החדשה. יצרן, אתר יצרן
פלטפורמה חדשה לדור חדש לחלוטין מהצמיג ועד הגג/אתר יצרן, יצרן

נחישותה של ב.מ.וו להפגין את יכולותיה הספורטיביות של 3 החדשה הביאה אותנו לפינה נידחת בדרום פורטוגל, עיירת החוף Faro. בכבישים הרריים הנושקים לחוף האוקיינוס נהגנו ב-330i עם מנוע בנזין המפיק 258 כ"ס ו-5.8 שניות מאפס ל-100, וב-320d דיזל בעלת 190 כ"ס ו-6.8 שניות. את החגיגה קינחנו במסלול המרוצים Autodromo Do Algrave עם אבטיפוס M340i xDrive המצ'פר את הנהג ב-374 כ"ס ו-4.4 שניות. הייתה זו השקה מכווננת-נהג, שניסתה - ואומר זאת כבר עכשיו, גם הצליחה - להדגים לנו כיצד חוזרת ה-3 לשורשיה הספורטיביים. מכונות התענוג יגיעו אלינו ברבעון השלישי של 2019, בטווח מחירים האמור להסתובב בין 350,000 ל-500,000 שקלים; בשביל סכומים כאלה צריך לקבל חבילה שיש בה קצת יותר מאשר סוסים צוהלים וצמיגים דביקים.

עוד באותו נושא

הלוגיקה של הלוגו: מה מסתתר מאחורי סמלי המכוניות? חלק ג'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully