וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס ES: תחילת שיווק בישראל

16.12.2018 / 12:59

לקסוס ישראל החלה בשיווק מכונית הסאלון החדשה וההיברידית שלה ה-ES. זהו דור שביעי לשושלת שמגיע אלינו עם אבזור נדיב, מנוע היברידי ומערכות הגנה מתקדמות. המחיר: החל מ-289 אלף שקלים

לקסוס ES החדשה בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מחליפה את ה-GS בקו הדגמים כמכונית הסאלון של לקסוס/ניר בן טובים, קינן כהן

לצד ההאטה שרשם שוק הרכב הישראלי בשנת 2018, ובכללה קיטון של כ-5 אחוזים במצבת כלי הרכב החדשם, בשוק הפרימיום בכלל ובלקסוס בפרט השמפניה ממשיכה לזרום כמים לפני ההתייקרות הצפויה. על פי נתוני לקסוס ישראל שהוצגו במסיבת העיתונאים הבוקר לרגל תחילת שיווקה השל ה-ES החדשה, שוק היוקרה צמח בעוד -0.2 אחוזים והגיע ל-6.2 אחוזים, או במספרים מוחלטים - 16,800 כלי רכב.

אחת המכוניות שהולכות לשחק תפקיד משמעותי מאוד עבור לקסוס בישראל בעוגה הזו היא ה-ES החדשה.
מכונית הסאלו הזו, שאינה מוכרת במיוחד מחוץ לארצות הברית מחליפה בהיצע הדגמים את ה-GS שבעבר שווקה לצד ה-ES בדורות הקודמים שלה. היסטורית, זהו הדגם הנמכר ביותר של לקסוס אחרי ה-RX.

ה-ES יושבת על פלטפורמת ה-GA-K החדשה והיא ארוכה, רחבה ונמוכה יותר מה-GS. האורך הכללי הוא 498 ס"מ, הרוחב הוא 187 ס"מ, הגובה 145 ס"מ ובסיס גלגלים של 287 ס"מ. מארז הסוללות שעובר מתא המטען אל מתחת למושב האחורי מפנה מקום לתא מטען בנפח 454 ליטרים.

לקסוס ES החדשה בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
גריל שעון החול מתעצם עוד יותר בנוכחות שלו/ניר בן טובים, קינן כהן

לקסוס ES300h תגיע בשלב זה עם מנוע אחד בלבד, בנזין היברידי עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים. המנוע מציע הספק משולב של 218 כ"ס ו-22.5 קג"מ ב-3,600 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.9 שניות והמהירות המירבית היא 180 קמ"ש.

את הכוח היא תעביר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה. ותעשה שימוש במערכת הכוונת מומנט כדי לשפר את התנהגות הכביש, מערכות אלו עושות שימוש בבלמים או בתאוצה על מנת לסייע למכונית לפנות טוב יותר.

המכונית תגיע בשתי רמות גימור; פרימיום והיי פרימיום, כאשר אלו מציעות בין השאר כיוון חשמלי להגה, מושב נהג חשמלי, וילון חשמלי, חימום ואוורור מושבים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, מערכת בידוד רעשים אקטיבית, חיפוי עור ועוץ בתא הנוסעים, פנסי לד עוקבי פניה ועוד. חבילת היי פרימיום מוסיפה גם פנסים קדמיים מסוג טריפל לד עם אורות קדמיים אדפטיבים המייצרים מספר עוצמות תאורה באלומה הראשית, מסך המולטימדיה גדל מ-8 אינץ' ל-12.3, מטען אלחוטי לנייד, מצלמה פנורמית ועוד.

עוד באותו נושא

מאמא מיה: נהיגה ראשונה בלקסוס UX החדש

לכתבה המלאה
לקסוס ES החדשה בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
שליטה מההגה על מרבית המערכות, או ממסך המולטימדיה 12.3 אינץ' ברמת הגימור הבכירה/ניר בן טובים, קינן כהן

תחום הבטיחות מקבל את המערך המלא של לקסוס; שליטה אוטומטית על עוצמת התאורה, התראת ותיקון סטייה מנתיב כולל מעקב אחר הרכב מלפנים ולא רק אחר גבולות הנתיב, זיהוי עצמים ובלימה אוטומטית, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת בקרת השיוט אליהם, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על רכב ב"שטח מת" והתראת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה עצמאית.

המכונית גם קיבלה ציון לשבח במבחני הריסוק האחרונים של Euro NCAP והוכרזה כטובה ביותר בקבוצת הסדאן וההיברידיות.


מחירי ה-SE300h עומדים על 289 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום ו-314 לרמת הגימור היי פרימיום. זוהי ירידת מחיר ביחס ל-GS היוצאת שנמכרה בגרסת ה-300h ב-324 אלף שקלים ובגרסת ה-450h (שלדברי היבואנית הוחלט שלא לשווק בשל מספרים נמוכים) עלתה 440 אלף שקלים.

האחריות היא ל-3 שנים או 100 אלף ק"מ למכונית ו-5 שנים או 100 אלף ק"מ לסוללות. כמו כן יוצע ללקוחות להאריך את האחריות לסוללה בטרם סוף תקופת האחריות בעד 10 שנים בעלות של 350 שקלים בשנה.

בלקסוס ישראל מביטים על העבודה שנעשתה ועל האתגרים קדימה באופטימיות עם 1,490 מכוניות שמכר המותג בישראל בשנת 2018 וצפי ל-1,800 יחידות בשנה הבאה ו-2,000 מכוניות ב-2020. מבחינת היבואנית, עיבוי הפעילות בזרוע הטרייד אין "לקסוס סלקט" וכן זרוע המימון "לקסוס ליס" כמו גם הביקוש הגובר למכוניות פרימיום היברידיות, חידוש קו הדגמים והוספת חדשים דוגמת הקרוסאובר UX יהוו את מנועי הצמיחה שלה לשנתיים הבאות.

לקסוס ES החדשה בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מתאמצת לצאת ממשבצת המראה השבלוני, מתאמצת מאוד/ניר בן טובים, קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully