וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לדרינק? זה מה שיגרום לכם להרגיש משוחררים

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

9.7.2019 / 9:00

נכון שלא ממש מתחשק לך להיות שוב נהג תורן ואתה גם רוצה להרגיש משוחרר ולהוריד קצת אחריות מהכתפיים? ובכן, אתה יכול - ובגדול. איך? הנה ארבע סיבות שיהפכו לך את היציאה עם החבר'ה לפאן טהור, בלי להרגיש שיצאת פראייר

צעירים שותים אלכוהול בפאב. ShutterStock
כולם יכולים ליהנות/ShutterStock

זה מתחיל בסמס של אחד החבר'ה בקבוצה. זה תמיד מתחיל ככה. "יש בירה הערב?" או "מתאים דרינק היום?". בתוך כמה דקות כולם כבר בעניין, אבל אז מתחיל הדיון הנצחי - מתי ולאן. תמיד יש את הספונטניים והקלילים שמבחינתם אפשר כבר הערב, ואת הכבדים יותר שצריכים כמה דקות או כמה שעות לחשוב על זה. אחרי שסוף סוף סגרתם זמן שמתאים לכולם, נשאר רק לסגור את המקום שאליו תצאו. העולם מתחלק לכאלה שאוהבים את המוכר והשגרתי ואת אלה שאוהבים מקומות חדשים, וכל אחד מושך לכיוון המועדף. גם את זה סוגרים בעוד כמה סמסים. ואז מישהו - בינינו, הוא זה שאף פעם לא מתנדב למשימה - מסמס "מי נהג תורן הפעם?". שקט. פתאום קבוצת הוואטסאפ של החברה נראית כמו גיף של שיח קוצים מתגלגל במדבר. שממה.

נכון שלא ממש מתחשק לך להיות שוב נהג תורן ואתה גם רוצה להרגיש משוחרר ולהוריד קצת אחריות מהכתפיים? ובכן, אתה יכול - ובגדול. איך? הנה ארבע סיבות שיהפכו לך את היציאה עם החבר'ה לפאן טהור, בלי להרגיש שיצאת פראייר רק כי שוב התנדבתם.

אתה נקרע על הבר

יש משהו כיפי בלראות את החברים מרימים צ'ייסר, שותים בירה, נהנים מקוקטייל צבעוני ומתחילים להשתחרר. המוזיקה באוזניים, אווירה שמחה ולאט לאט המילים מתחילות להתבלבל להם, העיניים מתקשות להתמקד ועכשיו הבילוי הופך למצחיק במיוחד. כל שאלה שתשאל אותם תיענה בתשובה לא קשורה/הזויה/מטופשת, ואתה צריך במקרה כזה לעשות רק דבר אחד - לצלם ולהחליט מה לעלות לסטורי באינסטגרם. תחשוב על זה ככה: יש לך כיסא בשורה הראשונה למופע הכי מצחיק בעיר שבו החברים שלך הם הקומיקאים שמתנדנדים. ותזכור: יש לך חומר מצולם שהם לא היו רוצים שמישהו יראה - נצל את זה מתישהו.

אתה יכול לשתות - ואפילו יותר מכולם

לא, אין פה טעות. זה שאתם נהגים תורנים לא אומר שאתם צריכים להסתפק באיזה משקה מוגז וילדותי. אתם יכולים לצאת לבר, לשתות בירה אחרי בירה ואחרי הפסקת שירותים להמשיך לעוד כמה. איך? תתחילו לשתות מה שכל העולם שותה יותר ויותר ממנו בשנים האחרונות - בירה ללא אלכוהול. אותו טעם, אותו צבע, אותה קרירות מרעננת ומענגת, בלי אלכוהול.

בירות ללא אלכוהול מכילות את כל היתרונות הבריאותיים שיש בבירה רגילה, אך יש בהן פחות קלוריות והן נחשבות לפחות משמינות. כמובן שזאת האקסטרה, כי קודם כל חשוב לכם ליהנות והטעם שלהן הוא בדיוק כמו הטעם של בירה עם אלכוהול. נשמע טוב? חכה, את האפקט שלה תרגיש בסעיף האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מארה"ב ועד למזרח הרחוק: הבירה שכל העולם התאהב בה

בשיתוף BLEND
מפתחות רכב. ShutterStock
אתה מחליט מתי זזים/ShutterStock

אתה מחליט מתי זזים

כשאתה נהג תורן קורים מיד שני דברים: 1. החברים שלך חייבים לך ובגדול. 2. אתה לא קורע את הכיס על דרינקים וקוקטיילים. אבל מה שהכי כיף הוא שאתה קובע. מיצית? אתה מתחיל להרגיש עייף? הרגשת שהיה אחלה ובילוי וזה הזמן לזוז? כל מה שצריך להגיד לחברים זה "יאללה, זזים". נכון, תצטרך לחכות רגע לחבר שהלך לשירותים ולכל אחד יש את החבר שרוקד בלי הפסקה וכדי לתלוש אותו מלב הדאנס-בר צריך כישורי משא ומתן, אבל בסופו של דבר זה ברור - חוזרים הביתה בזמן שאתה קובע.

אתה יכול לקום בבוקר בכיף

זה מאוד פשוט, לא צורך תואר אקדמי כדי להבין את האמת הפשוטה הזאת: אין אלכוהול = אין הנגאובר. גם אם תשתו שני ליטר או שלושה של בירה ללא אלכוהול זה לא ממש משנה - כלומר, חוץ מהגיחות כדי להתרוקן - כי אתם יכולים לנהוג בבטחה ללא כל תופעות לוואי בלילה ויותר חשוב, אתם תקומו בבוקר בהרגשה טובה, בלי כאבי ראש וסחרחורות, ללא תחושת יובש בפה ומלאי אנרגיה ליום חדש. קבעתם בראנץ' עם חברים אחרים בשישי בבוקר? תכננתם לקום לריצת בוקר? מחכה לכם עבודה? אין הנגאובר - אין בעיה.

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully