וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים: חדשות הרכב בקצרה

16.8.2019 / 12:02

סיאט מציגה רמת גימור חדשה לארונה הזמינה רק ברכישה און ליין, אודי E-tron מרשים במבחן ריסוק, החל שיווק ציוד הרכיבה של KLIM וכנראה שמצאנו את האבא הכי טוב בישראל...

מבזקים בקצרה. צילום מסך,
סיאט, אודי ושאר מבזקי הרכב של השבוע/צילום מסך

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל מתחילה בשיווק הארונה ברמת הגימור סטייל X. אבל אל תחפשו אותה באולמות התצוגה, שכן בדומה לאיביזה "אקסלנס" שהתחילה את המהלך בשנה שעברה - גם היא תהייה זמינה לרכישה רק בתהליך המכירה און ליין באתר שלה.

רמת הגימור החדשה לוקחת את הארונה עם המנוע המוכר של גרסת ה-1.0 ליטר ו-115 כ"ס, ברמת הגימור "סטייל" שמגיעה בין השאר עם כניסה והנעה ללא מפתח ובקרת אקלים, ומוסיפה לה אבזור הייחודי לגרסה זו כמו צביעה בגוון נפרד לגג, ריפוד מהודר יותר בתא הנוסעים, מערכת שמע של BEATS עם סאב וופר ושישה רמקולים, וחישוקי הסגסוגת עולים ממידה 16 ל-17 אינץ'. מבחינת מערכות בטיחות מתקדמות, כמו הארונה הרגילה, גם לה יש בלימה אוטומטית ובקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה פסיבית של מובילאיי בהתקנה מקומית תנסה לפצות על היעדר בקרת סטייה מנתיב.

כמו במקרה של האיביזה הרכישה נעשית מהאתר הייעודי, מחיר הארונה סטייל X עומד על 113 אלף שקלים לעומת 112 אלף שקלים של ה"סטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully