וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו סקודה אוקטביה החדשה

22.10.2019 / 9:18

סקודה העלתה בטעות (או אולי לא) תמונה של האוקטביה החדשה באתר החברה כשלושה שבועות לפני ההצגה הרשמית שלה. אלו הדברים שאנחנו יכולים לספר עליה

דלפה: סקודה אוקטביה החדשה. צילום מסך, צילום מסך
סקודה אוקטביה החדשה, אבולוציה ופזילה לעבר הסופרב/צילום מסך, צילום מסך

הרבה רעש יהיה פה ב-11 לנובמבר, כאשר סקודה תשיק רשמית את האוקטביה החדשה. לא רק בגלל החשיבות שיש לאחד הדגמים המרכזיים והחשובים של היצרנית, אלא גם בשל חגיגות 60 השנים לדגם. אבל בדבר אחד כנראה שלא יהיו הפתעות - איך היא תראה.

תמונה שלה בזווית 3/4 חזית שהועלתה לאתר קונפיגורציות של היצרנית בטעות, ומשם התגלגלה החוצה חושפת את המראה של הדור החדש של סקודה אוקטביה. כמו בכל הדורות הקודמים שלה, האוקטביה מציגה התקדמות אבולוציונית בעיצוב ולא מהפכה.

בגריל אפשר כבר לזהות את החזית האחידה שמאפיינת את הדגמים העדכניים של סקודה, עם חרטום רבוע וגדול. יחידות התאורה הקדמיות המפוצלות הוחלפו בפנסים רגילים יותר למראה. אפשר להניח שגם פה, את הלוגו מאחור מחליפה האוקטביה בכיתוב שם החברה, ממש כמו סקאלה, קאמיק וסופרב מתוחת הפנים.

דלפה: סקודה אוקטביה החדשה. צילום מסך, צילום מסך
טוב, הרבה פחות דרמטית מהאיורים/צילום מסך, צילום מסך

תמונות רשמיות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אולם מצילומי ריגול ניתן לראות בבירור שינוי משמעותי בכל הקשור לתא הנוסעים באוקטביה.

סביבת נהג מינימלית בכפתורים, עם מערכת מולטימדיה בצורת טאבלט גדול ולוח מחוונים דיגיטלי, שככל הנראה יגיע במספר גדלים בהתאם לרמת הגימור. ככלל העיצוב אמור להיות דומה מאוד לזה שיש באחות הקטנה סקודה סקאלה, אם כי עם חומרי פנים שצפויים להיות טובים יותר.

חידוש מעניין מאוד, אמור להיות אימוץ של טכנולוגיית עדכון מרחוק של המכונית בחיבור רשת.

עוד בוואלה!

השוואתי: טויוטה קורולה מול סקודה אוקטביה ורנו גרנד קופה

לכתבה המלאה
דלפה: סקודה אוקטביה החדשה. צילום מסך, צילום מסך
הלוגו יוחלף בכיתוב שם הדגם/צילום מסך, צילום מסך

המנועים שצפויים לשרת תחת מכסה המנוע של האוקטביה החדשה לא אמורים להיות שונים מאלו שנמצאים בדור הנוכחי. מנועי 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בבסיס, עבור ב-1.5 ליטר ומנועי דיזל בנפחי 1.6 ו-2.0 ליטרים. חלק מהמנועים יעשו שימוש במערכת עזר חשמלית 48 וולט שתאפשר להאריך את זמן העמידה שלה עם מנוע מדומם.

גרסה זו לא תבוא במקום היברידית פלאג אין, שתצטרף להיצע, ממש כמו אצל הסופרב. כמו גם גרסת ביצועים למשפחת ה-V RS ותצורת סטיישן.

כאמור, את הדגם תחשוף היצרנית במלואו ב-11 לנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully