וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפינה דיזל?!

3.9.2006 / 12:17

סדנת השיפורים אלפינה לקחה את ה-320d של ב.מ.וו והפכה אותה לחזקה ביותר בקבוצתה עם 200 כ"ס

סדנת השיפורים הגרמנית 'אלפינה' המתמחה כבר 40 שנים בשיפורי מכוניות ב.מ.וו, חברה פעם נוספת ליצרנית הבווארית והפעם לצורך חיזוק גרסת הדיזל הבסיסית של הסדרה 3 החדשה. לפני שאתם מקליקים על ה-X בפינה העליונה של הדף, וודאי תופתעו לשמוע כי התוצאה היא יחידת הכוח הדיזלית החזקה ביותר בעולם בנפח של 2.0 ליטר.

מנת הסטרואידים שהאכילה אלפינה את ה-D3 (זה שמה החדש) הקפיצו את ההספק לכדי 200 כ"ס ואת המומנט לרמה גבוהה של 41.7 קג"מ! נתונים אלו מזניקים את ה-D3 מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.4 שניות ומביאים אותה למהירות מרבית של 232 קמ"ש. למרות התוספת האדירה להספק (163 כ"ס ו-34.6 קג"מ במקור), ה-D3 מצליחה לשמור על צריכת דלק מעולה של 20.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת וכן על רמה נמוכה ביותר של פליטת מזהמים (156 גרם לק"מ).

הנגיעות של אלפינה לא הסתיימו כמצופה מתחת למכסה המנוע. מהנדסי אלפינה דאגו להפוך גם את הופעתה של ה-D3 לייחודית יותר על ידי הוספת ספוילרים תחתונים מלפנים ומאחור, רביעיית חישוקי אלפינה במידה 19 אינטש וצמד צינורות מפלט בוהקים. בתא הנוסעים תוכלו למצוא שלל צעצועי אלפינה כדוגמת גלגל הגה, ידית הילוכים, שטיחים, מושבי ספורט משולבי עור ואפילו לוח מחוונים עם רקע כחול ומחטים בצבע אדום.

מחירה של האלפינה החדשה אמור לעמוד על כ-220 אלף שקל בבריטניה (לפני מסים), מחיר הנחשב לאטרקטיבי יחסית, אך אל תצפו לראותה בכל פינת רחוב ובטח שלא בישראל משום שאלפינה קובעת את הייצור על לא יותר מאשר 100 יחידות בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully